سرگرمی روز جمعه : شلیک به بیگانه ها

سرگرمی روز جمعه : شلیک به بیگانه ها
  • 1391/3/19
  • مهرداد ارجمندی
  • 0

در بازی این هفته بیگانه ها وارد شهر شده اند و چیزی را دزدید اند که همین باعث شده کلانتر شهر عصبانی شود و بخواهد درس خوبی به آنها دهد .به نظر خودتان آیا قدرت تیراندازی و هدف گیری تان آنقدر خوب است که به کلانتر کمک کنید تا این مزاحم ها را از شهر بیرون بریزد یا اینکه می خواهید در این نبرد شکست بخورید ؟

شلیک به بیگانه ها

مرحله های زیادی در این بازی وجود دارد تا شما به خوبی قدرت هدف گیریتان را تست کنید و آن را بهبود ببخشید .

 

یک مقدمه و معرفی کوتاه در ابتدای بازی وجود دارد که می توانید آن را ببینید و یا از آن رد شوید … ولی همه چیز از آنجایی شورع می شود که بیگانه ها یک اشتباه بزرگ کردند ! آنها بطری نوشیدنی کلانتر را سرقت کردند !

 

آموزش بازی سادی و سریع است .

 

در اینجا اولین مرحله را مشاهده می کنید که باید چهار بیگانه را به درک بفرستید .در هر مرحله ای که هستید ،  با دقت هدف گیری کنید چرا که تعداد محدودی شلیک دارید  ( در گوشه سمت چپ پایین تعدادش را می توانید مشاهده کنید ) . همواره به خاطر داشته باشید که می توانید به کناره ها شلیک کنید و با استفاده از  زاویه ها به هدف خود برسید. این بازی بسیار شبیه به بازی زامبی احمق است که طرفداران زیادی دارد. در واقع باید با استفاده از زاویه که به تیر خود می دهید کار هدف را بسازید .

 

در پایان هر مرحله امتیازات شما نشان داده می شود و می توانید آن مرحله را یک بار دیگر بازی کنید یا به مرحله بعد بروید و یا به منوی اصلی .

 

با کمانه کردن تیر به خوبی می توانید به اهدافی که با شلیک مستقیم قابل دستیابی نیستند مثل اهدافی در پشت دیوارها و یا بشکه ها دسترسی پیدا کنید .

 

در مرحله سوم شما با اشیایی که قابلیت جابجایی دارند آشنا می شوید با شلیک به آنها و جابجایی آنها می توانید بیگانگان را به درک بفرستید  همین طور که در بازی جلوتر می روید نکته های بیشتری را در می یابید.

 

امیدوارم از این بازی لذت ببرید و آخر هفته خوبی را داشته باشید.

از اینجا می توانید به این بازی دسترسی پیدا کنید  .

منبع : How-To Geek

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *