میز کالبد شکافی مجازی

میز کالبد شکافی مجازی
  • 1391/3/20
  • آزاد
  • 2

جک چوی یک ابزار قدرتمند برای آموزش دانشجویان پزشکی را نمایش می دهد : یک صفحه نمایش قابل لمس به اندازه میز کالبد شکافی از بدن انسان که اجازه می دهد شما بدن ، اعضا و سیستم های آن را کشف ، کالبدشکافی و درک کنید

می دانید که کالبد شکافی روشی سنتی برای یادگیری آناتومی بدن انسان است. ما متوجه شدیم که بیشتر کلاسهای درس آکادمیک جسدی برای کالبد شکافی در آزمایشگاه ندارند و بسته به اینکه شما در کجا هستید، جسد کالبد شکافی به آسانی قابل دسترس نیست.

برای این منظور ما با همکاری دکتر براون در دانشگاه استنفورد یک میز .مجازی کالبدشکافی ایجاد کردیم، که به آن میز آناتومی (Anatomage Table)می گوییم.

با این میز آناتومی دانشجویان می توانند کالبدشکافی را بدون جسد یک انسان تجربه کنند. این میز به صورت لمسی طراحی شده و دانشجو به وسیله آن می تواند کالبد شکافی را شبیه آنچه که در محیط واقعی انجام می شود تجربه کند و حتی قادر به انجام عمل جراحی شبیه انچه که در اتاق عمل صورت می گیرد، خواهند بود.

شما قادر به انجام کارها بصورت متقابل هستید ،بدن مجازی  هم اندازه بدن واقعی انسان طراحی شده است .بنابراین این می توان گفت این بهترین راه جایگزین برای جسد واقعی است که دانشجویان می توانند از آن برای کالبد شکافی و مطالعه بدن انسان استفاده کنند .

 میز آناتومی Anatomage Table

میز آناتومی

Anatomage Table

Anatomage Table

Anatomage Table

منبع: anatomage 

دیدگاه خود را وارد کنید
تعداد دیدگاه ها : 2 دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *