معرفی نرم افزار و بازی های برتر مرورگر کروم

معرفی نرم افزار و بازی های برتر مرورگر کروم
  • 1391/4/5
  • آزاد
  • 2

1-    Aviary

شاید تصورش را نکنید، اما کروم یک نرم افزار اصلاح تصویر قدرتمند به نام Aviary  دارد. Aviary  قرار نیست جای فتوشاپ را برایتان پر کند، اما این نرم افزار پرتوان مثل فتوشاپ ابزارهای گوناگونی را برای اصلاح و طراحی عکس، کارت تبریک یا حتی صفحات اینترنتی در اختیارتان قرار می دهد.

 Aviary به شما امکان می دهد لایه های مختلفی از عکس را در طول طراحی و اصلاح ذخیره کنید و همچنینی می توانید ده ها فیلتر و افکت مختلف را روی تصاویر خود سوار کنید.

Aviary یک نرم افزار تحت وب است، بنابراین زیاد به سرعت کامپیوترتان فشار نمی آورد. علاوه بر Aviary، از Aviary Audio Editor  هم غافل نشوید که کلی قابلیت برای میکس صدا و افکت های صوتی دارد.

  نرم افزار برتر مرورگر کروم

2-    Slide Rocket

خوراک آنهایی است که مدام این طرف و آنطرف سخنرانی دارند و از پاورپوینت  برای بیان مطالب خود کمک می گیرند. کافی است این نرم افزار ساده و کاربردی را در مرورگر کروم اجرا کنید تا قید پاورپوینت و آفیس مایکروسافت را بزنید.

Slide Rocket قالب های گوناگونی برای نمایش تصاویر به صورت اسلاید شو دارد، به شما امکان می دهد اسلاید شو خود را در اینترنت به اشتراک بگذارید .

جالب تر آنکه با Slide Rocket می توانید پشت کامپیوتر خود یک جلسه آنلاین برگزار کنید و برای هر کس که مرورگر کروم دارد از طریق Slide Rocket به نمایش اطلاعات اسلاید شو بپردازید.

 Slide Rocket

3-    Weebly

اگر از قیمت های آزار دهنده طراحی صفحات وب و نرم افزارهای پیچیده این کار سردرد گرفته اید و از همه بدتر احساس می کنید هیچ چیز از طراحی وب بلد نیستید، بی معطلی سراغ Weebly بروید. این نرم افزار طراحی وب که تحت مرورگر کروم عمل می کند بیش از 100 قالب پیش فرض حرفه ای دارد و تنها کاری که باید انجام دهید انتخاب قالب دلخواهتان با یک کلیک است. علاوه بر این به راحتی می توانید عکس و تصاویر ویدئویی را به وب سایت خود اضافه کنید.

 طراحی سایت در کروم

4-    Lucid Chart

برای کشیدن نقشه و نمودار مداد و خط کش را کنار بگذارید و بی خیال اکسل و برنامه های آفیس شوید، چون برنامه تحت وب  Lucid Chart  به راحتی کارتان را راه می اندازد.

با این برنامه، کشیدن نقشه و نمودار و جدول به کار آسان و لذت بخشی تبدیل می شود. Lucid Chart  صدها قالب گوناگون با طرح و رنگ مختلف دارد.

این برنامه رایگان است اما برای استفاده از تمام قابلیت های آن باید دست به جیب شوید.

 رسم چارت و نمودار در گوگل کروم

5-    Springpad

آدم فراموشکاری هستید و همیشه باید یک ضربدر گوشه دستتان بزنید تا کارهای مهم را از یاد نبرید؟ ما برنامه Springpad روی کروم را برای شما تجویز می کنیم. توی این برنامه تحت وب هر جور که بخواهید می توانید برای خودتان یادداشت بگذارید و آن را روی دیوار مجازی سنجاق کنید تا همه چیز جلوی چشمتان باشد.

 Springpad

6-    Angry Birds

بازی کردن Angry Birds روی مرورگر کروم دست کمی از نسخه PC یا نسخه های موبایلی آن ندارد و به همان اندازه سرگرم کننده است. حتما تا حالا یکی از نسخه های Angry Birds را بازی کرده اید و نیازی نیست بیش از این در مورد این بازی روی کروم توضیح بدهیم.

 پرنده های خشمگین

7-    Poppit

یکی از بازیهای اعتیاد آور است که شما را ساعت ها پای کامپیوتر میخکوب می کند.

در این بازی باید دو یا چند بادکنک همرنگ را با هم جفت کنید تا بترکد. باید آن قدر این کار را ادامه دهید تا همه بادکنک های روی صفحه از بین برود .

احتمالا بازی های مشابه Poppit را قبلا هم دیده اید، اما این یکی خوراک کشتن وقت در محل کار است!!

 بازی بادکنک ها در کروم

8-    Planets vs.Zombies

یکی دیگر از بازی های دم دستی مححبوبی است که پایش به مرورگر کروم باز شده است. در این بازی شما در سمت چپ تصویر قرار می گیرید و با یک سری گل و گیاه و ابزار باغبانی باید جلوی حمله زامبی ها از سمت راست تصویر را بگیرید.

زامبی ها در هر مرحله چهار، پنج بار به شما حمله می کنند و هر بار که یکی از حملاتشان فروکش کرد فرصت تجدید قوا دارید. با رفتن به مرحله های بالاتر آیتم های جدیدی را آزاد می کنید. مثلا با کاشتن سیب زمینی می توانید حرکت زامبی ها را کند کنید یا یک نوع از گل ها به طرف زامبی ها گلوله پرتاب می کنند.

 بازی در گوگل کروم

9-    Steambirds: Survival

یکی از بهترین بازی های تیراندازی Top-Down  است که توصیه می کنیم که حتما آن را در کروم امتحان کنید.

بازی های Top-Down  به بازی هایی گفته می شود که دوربین از بالا و به طور عمود همه چیز را نشان می دهد. در Steambirds: Survival باید با هواپیما های جنگنده جنگ جهانی دوم در میدان نبرد چرخ بزنید و دشمنان زمینی و هوایی را آن قدر نابود کنید تا از نفس بیفتید.

این بازی 24 هواپیمای مختلف دارد که نقاط قوت و ضعف هرکدام باعث می شود هنگام مبارزه با هر یک از هواپیماها علیه دشمن استراتژی مختلفی را پیش بگیرید. جالب اینکه می توانید هواپیماها را تقویت کنید.

 بازی تیر اندازی در گوگل کروم

10-  Ozee

یک بازی خوش آب و رنگ دو بعدی است و تمام چیزی که با آن سروکار دارید چهار فلش چپ و راست و بالا و پایین روی صفحه کلید است.

در این بازی کودکانه و سرگرم کننده باید از روی تخته ها و دیوارها بالا بروید و کلی سنگ و چوب جا به جا کرده و دروازه باز کنید تا به اندازه کافی ستاره بخورید و وارد مرحله بعد شوید.

اگر Little Big Planet  را روی PS3  یا PS4  بازی کرده باشید بلافاصله متوجه شباهت Ozee  با آن می شوید.

Ozee

منبع :

http://zoomzum.com/top-10-best-google-chrome-web-apps-to-check-out/

http://www.chromefusion.com/2012/15-google-chrome-web-apps-that-every-tech-needs/

دیدگاه خود را وارد کنید
تعداد دیدگاه ها : 2 دیدگاه
  1. گند بزنن به این کمیته ی فیلترینگ. اون اپلیکیشنی که شما گفتید برای انتخاب قالبه رو هم فیلتر کردن. لا اله الله ….

  2. کم کم هرچی سایت ه قیلتر میکنن نگران نباش!

    اون برنامن نوت جالب بود خیلی کاربرد داره.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *