3DS پيشتاز از بقيه

3DS پيشتاز از بقيه
  • 1391/4/6
  • ميثاق جراحي
  • 0

شركت نينتندو يك 3DS جديد را با نگارش XL در آمريكاي شمالي و ژاپن عرضه خواهد كرد كه ويژگي هاي متفاوتي نسبت به نسخه ي اوليه كنسول 3DS  دارد.

اين 3DS جديد  صفحه نمايشي بزرگتر نسبت به قبل پيدا كرده است و باطري آن بزرگتر شده و مدت زمان بيشتري  مي تواند كنسول را روشن نگه دارد.

بنده ي كنسول 3DS جديد 46 درصد بزرگتر شده  و صفحه نمايش آن 90 درصد افزايش يافته است. زندگي كنسول نيز به دليل اينكه باطري بزرگتري براي آن در نظر گرفته اند بهبود يافته است و مي تواند بين 3و5 تا 6.5 ساعت به فعاليتش در حالت عادي ادامه دهد.

اگر بازيكن بخواهد بازي هاي عادي بدون در نظر گرفتن قدرت سه بعدي را بازي كند مثلا بازي هاي DS و بازي هاي قديمي،‌اين زمان  به 6 الي 10 ساعت نيز خواهد رسيد.

3DS جديد يا همان 3ds XL در روز 28 ژانويه در  رنگ هاي متفاوت سياه و نقره اي  و قرمز در ژاپن عرضه مي شود. نگارش آمريكايي اين 3DS جديد نيز در روزر 19 اوت خواهد بود و با رنگ هاي آبي و قرمز عرضه خواهد شد.

اين كنسول 3DS جديد با يك كارت حافظه ي SD بزرگتر از قبل خواهد آمد و بازيكن ها با پرداخت 235 دلار مي توانند اين كنسول همراه با صفحه نمايش بزرگتر را خريداري كنند.

تاريخ نگارش ژاپني بازي سوپر ماريو بروز سه بعدي با انتشار 3DS جديد بر هم منطبق هستند و در يك روز اين اتفاق خواهد افتاد( در آمريكا و آسيا).

هر دو ي اين محصولات در فروشگاه خردفروشي و هم در فروشگاه نينتندو و E-shop به فروش خواهد رفت. نسخه هاي متفاوت از سري Super Smash Bros نيز توسط نامكو براي دو كنسول وي و 3DS جديد در راه هستند.

از ديگر عنوان هاي جديدي كه براي كنسول سه بعدي 3DS در راه هستند مي توان به بازي عاي ورزشي فوتبال و تنيس اشاره كرد كه براي اولين بار راه خود را به اين كنسول سه بعدي باز مي كنند و اين بازي ها به همراهي پشتيبان هاي پيوشته و نسخه هاي مكمل در تاريخ 12 ژانويه در ژاپن عرضه مي شود. نامكو نيز اعلام كرد كه يك عنوان نقش آفريني جديد را براي كنسول 3DS در حال ساختن است و 6 دسامبر آن را منتشر مي سازد.

خوش به حال آنهايي كه 3ds دارند زيرا با عنوان هاي خوبي و متنوعي كه قرار است براي اين كنسول بيايند ديگر نيازي به نگراني نيست. از جمله عنوان هاي جديد ديگري كه براي اين كنسول در راه هستند مي توان به بازي Kadokawa اشاره كرد كه يك بازي ريتميك توسط ناشر بازي فوق العاده ي Lollipop Chainsaw است.

تمامي اين بازي ها با قابليت هاي نينتندو 3DS سازگار هستند و اينكه براي بازي كردن آنها هيچ چيز نمي توان جايگزين N3DS Xl باشد.

مشخصات عمومي اين كنسول :
وزن:
تقریبا 8 اونس یا 226.79 گرم

صفحه نمايش:
3.53 اینچ صفحه پهن و 800×240 که در حالت دو بعدی 400×240

صفحه نمايش لمسي:
3.02 اینچ و 320×240

دوربين:
یک دوربین داخل و دو دوربین و خارج هر کدام 640×480

حافظه ي جانبي:
حداکثر تا 2 GB در هنگام لانچ

اتصال واي فاي:
سازگاری با باند 2.4 GHz و ساپورت IEEE 802.11 از طریق WPA/WPA2. در حالتی که از کنسول استفاده نمی شود و حالت sleep mode, کنسول می تواند اطلاعات را با کنسول های دیگر و اینترنت تبادل کند.

كنترلر:
صفحه لمسی, میکروفن, دکمه های A/B/X/Y, دکمه های جهت, L/R, دکمه های Start و Select, رکمه “Slide Pad” آنالوگ 360 درجه, یک دوربین داخلی و دو دوربین خارجی و motion sensor و gyro sensor.

لوازم جانبي ديگر:
3D Depth Slider برای تنظیم سطح افکت های سه بعدی, دکمه ی Home, سوییچ Wireless, دکمه Power

ورودي و خروجي:
پورتی که کارتریج های Nintendo 3DS و Nintendo DS در آن قرار می گیرد. محل کارد SD, محل اتصال آداپتور AC و هدفون استریو.

صدا:
دو بلند گو استریو در چپ و راست صفحه ی بالایی

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *