ویدیو پروژکتور Aiptek برای گوشی های هوشمند

ویدیو پروژکتور Aiptek برای گوشی های هوشمند
  • 1391/4/10
  • امیر امام جمعه
  • 3

شرکت Aiptek به تازگی ویدیو پروژکتور جدید خود را برای گوشی های هوشمند مبتنی بر سیستم عامل های اندروید و iOS به بازار عرضه کرده است. کاربران میتوانند به کمک این ویدیو پروژکتور تصاویر ، بازی ها و فیلم های خود را بر روی صفحه ای به ابعاد 60 اینچ نمایش دهند. درجه روشنایی نمایش این دستگاه نیز 35 لومنز (lumens) است و دارای کیفیت نمایش VGA با رزولوشن 480*640 میباشد.

مدل Cinema 150S مخصوص گوشی های iPhone 4 و 4S میباشد که تا مدت زمان 2 ساعت قابلیت نمایش تصاویر و ویدیو ها را دارد. هم چنین اگر باطری خود محصول به آن متصل باشد علاوه بر تامین انرژی پروژکتور میتواند شارژ گوشی را تا 80 درصد برساند. مدل Cimena I50D نیز مخصوص iPad میباشد که مشخص نشده است چه نوع باطری در آن استفاده شده است ولی انتظار میرود همانند باطری به کار رفته در iPhone باشد.

 برای استفاده از دو مدل Cinema 150S و Cinema 150D باید از برنامه Aiptek Viewer بر روی سیستم عامل iOS خود استفاده کنید. البته برای استفاده از مدل مخصوص گوشی های اندرویدی برنامه های مورد نیاز نمیباشد. مدل Cinema A50P مخصوص سیستم عامل اندروید است که دارای رابطه  High-Definition Link میباشد.

منبع : SlashGear

دیدگاه خود را وارد کنید
تعداد دیدگاه ها : 3 دیدگاه
  1. با سلام ایا ویدیو پررکتور را میتوانم روی گوشی اندروید 4 نصب کرد چگونه واز چه طریق میشه خرید کرد لطفا راهنمایی کنید

  2. با سلام ایا ویدیو پررکتور را میتوانم روی گوشی اندروید ۴ نصب کرد چگونه واز چه طریق میشه خرید کرد لطفا راهنمایی کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *