ضبط مکاملات Skype با Athtek Skype Recorder

ضبط مکاملات Skype با Athtek Skype Recorder
  • 1391/4/11
  • امیر امام جمعه
  • 0

امروزه Skype یکی از بهترین سرویس ها برای تماس تصویری و صوتی و خدمات چت برای ارتباط با دیگران میباشد. هم چنین به کمک این سرویس میتوانید به آسانی فایل های دلخواه خود را میان مخاطبین خود انتقال دهید. البته این سرویس دارای بخش مهم دیگری است که افزون های آن میباشد. به کمک افزونه های موجود برای Skype میتوانید ابزار مورد نیاز خود را نصب و استفاده کنید و کارایی این سرویس برای شما بیشتر خواهد شد. افزونه Athtek Skype Recorder به کاربران این اجازه را میدهد تا صدای تمام تماس های ورودی را ضبط و ذخیره کنند.

بعد از نصب نرم افزار ، از شما برای اجازه دسترسی به سرویس Skype سوال میشود. گزینه  Allow Access را انتخاب کنید تا اجازه دسترسی به برنامه را بدهید.

این برنامه به نوبه خود رابطه کاربری بسیار ساده ای دارد. در برنامه سه کلید اصلی با نام های Record و Play و View Record History  وجود دارد. به صورت پیش فرض وقتی شما تماسی را دریافت میکنید برنامه به صورت خودکار شروع به ضبط مکالمات میکند.

با Minimize کردن برنامه ، آن به system tray منتقل میشود. با راست کلیک بر روی آیکن برنامه میتوانید گزینه های مختلفی برای تنظیمات برنامه مشاهده میکنید.

با انتخاب گزینه Option و رفتن به بخش General میتوانید انتخاب کنید که آیا با بالا آمدن ویندوز برنامه شروع به کار کند یا خیر. در قسمت Recording نیز میتوانید تنظیمات مربوط به ضبط مکالمات را مشاهده کنید. هم چنین محل ذخیره فایل ها و دیگر تنظیمات مربوطه در این قسمت قرار دارد.

این نرم افزار در دو نسخه  Pro و Lite در دسترس قرار دارد. نسخه محدود فقط دارای امکانات ساده برای ضبط صدا میباشد ولی نسخه Pro دارای قابلیت های ویژه ی این نرم افزار و ویژگی های منحصر به فرد میباشد.

دانلود نرم افزار Athtek Skype Recorder از سایت شرکت سازنده

منبع : addictivetips

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *