کنترل آسان رایانه توسط موبایل به وسیله TeamViewer

کنترل آسان رایانه توسط موبایل به وسیله TeamViewer
  • 1391/4/20
  • امیر امام جمعه
  • 3

اگر شما از آن دسته افرادی میباشید که دوست دارید بر روی صندلی بنشینید و در حین کار کردن با گوشی از رایانه خود به موسیقی گوش دهید ، برنامه TeamViewer راه حلی بسیار مناسب برای شما میباشد. به کمک این نرم افزار میتوانید رایانه شخصی و یا کامپیوتر مک خود را توسط دستگاه های آیفون ، آیپد و گوشی ها و تبلت های مبتنی بر سیستم عامل اندروید کنترل نمایید. در ادامه میتوانید آموزش استفاده آسان از این نرم افزار را مشاهده کنید.

دریافت برنامه TeamViewer

در اولین قدم شما باید برنامه را از این صفحه دریافت کنید و آن را بر روی رایانه ای که قصد کنترل آن را دارید نصب کنید. البته اگر قصد دارید هر چه زود تر از این برنامه استفاده کنید میتوانید به جای نصب برنامه آن را به صورت مستقیم اجرا نمایید. برای این کار گزینه Run را به جای Install در زمان آماده سازی برنامه انتخاب کنید. پس از این که شما شرایط و مقررات برنامه را پذیرفتید شناسه و رمز عبور شما نمایش داده میشود.

در ادامه شما هم چنین باید نسخه مخصوص گوشی و یا تبلت این نرم افزار را نیز نصب کنید. این برنامه برای سیستم عامل های اندروید و iOS در دسترس میباشد. برای دریافت این نسخه از برنامه نیز به صفحه ای که برای دانلود ورژن رایانه ای بود بروید و از قسمت بالای صفحه به بخش مخصوص گوشی و تبلت وارد شوید و پس از دریافت برنامه آن را بر روی گوشی خود نصب کنید.

ورود به نرم افزار

بعد از اینکه برنامه را دریافت کردید آن را اجرا کنید. در این قسمت برنامه از شما اطلاعات کاربری لازم را میخواهد. رمز عبور و شناسه کاربری را که در قبل توسط نسخه رایانه در اختیار شما قرار گرفته بود را وارد کنید. توجه داشته باشید که لازم نیست هر دو دستگاه به یک شبکه مشابه متصل شده باشند و برای ایجاد ارتباط میان آنها فقط اتصال به اینترنت کافی میباشد. پس از ورود موفقیت آمیز به برنامه دسکتاپ رایانه شما بر روی گوشی ظاهر میشود.

کنترل برنامه

با حرکت دادن انگشت خود بر روی صفحه نمایش میتوانید تصویر دسکتاپ را جا به جا کنید. برای کلیک باید یک بار با انگشت خود بر روی صفحه نمایش ضربه بزنید و برای دو بار کلیک این کار را دوباره انجام دهید. در منوی اصلی برنامه امکاناتی برای استفاده آسان تر در اختیار شما قرار گرفته است. برای نوشتن در این محیط تصویر صفحه کلید را انتخاب کنید تا کیبورد گوشی شما در دسترس قرار بگیرد. برای راست کلیک نیز بر روی تصویر موشواره ضربه بزنید. گزینه های دیگری نیز برای تنظیمات برنامه در اختیار میباشد. در آخر برای خروج از این نرم افزار X را انتخاب کنید. این برنامه به صورت کاملا رایگان و غیر تبلیغاتی در اختیار کاربران قرار گرفته است.

منبع : PhoneArena 

دیدگاه خود را وارد کنید
تعداد دیدگاه ها : 3 دیدگاه
  1. سلام
    برعکسش هم ممکنه؟ یعنی میتونم یه موبایل و به وسیله یه سیستم دیگه(پی سی ؛گوشی یا …) کنترل کرد.

  2. سلام،برنامه ای وجود داره که کامپیوتر خاموش باشه و مابتونیم اونو کنترل کنیم؟؟یعنی هرموقع خواستیم با گوشی کنترلش کنیم؟؟ممنون می شم جواب بدین

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *