رایانه های جدید رومیزی HP

رایانه های جدید رومیزی HP
  • 1391/4/20
  • امیر امام جمعه
  • 0

شرکت HP سری جدیدی از رایانه های رومیزی خود یا همان all-in-one را معرفی کرد. این رایانه های HP ENVY 23 و HP Pavilion 23 نام دارند که برای استفاده در بازار های کاربران خانگی مورد نظر گرفته شده است. از مشخصات اصلی این دستگاه ها میتوان به صفحه نمایش 23 اینچی با کیفیت 1080p اشاره کرد که نرم افزار مخصوص رسانه ای HP نیز بر روی آنها نصب میباشد. مدل های دیگر این رایانه های رومیزی Compaq Elite 8300 و Compaq Pro 6300 هستند که گزینه مناسبی برای کاربران تجاری میباشند.

از میان 4 رایانه رومیزی جدید معرفی شده توسط HP احتمالا ENVY 23 از همه بهتر میباشد. این محصول به راحتی بر روی دیوار نصب میشود و دارای ویژگی هایی مثل ورودی HDMI برای استفاده به عنوان نمایشگر (به عنوان مثال برای کنسول های بازی) ، پخش کننده Blu-ray و TV tuner میباشد. هم چنین این رایانه دارای اسپیکر های Beats Audio است و از 2 ترابایت حافظه پشتیبانی میکند.

نسخه دیگر این رایانه ها یعنی HP Pavilion 23 دارای امکانات کمتری نسب به هم خانواده خود میباشد. البته از نظر حافظه این رایانه نیز همانند ENVY 23 است و از 2 ترابایت حافظه پشتیبانی میکند. در مورد پردازشگر نیز کاربر میتواند به دلخواه یکی از پردازنده های چند هسته ای شرکت AMD را انتخاب کند. قیمت این مدل 649.99 دلار میباشد و ENVY 23 نیز 949.99 دلار قیمت دارد. این دو محصول در ماه آگوست به بازار عرضه میشوند.

در میان مدل های تجاری ،  Elite 8300 دارای صفحه نمایش 23 اینچی میباشد که قابلیت استفاده دلخواه از صفحه نمایش لمسی 2 انگشتی را دارد. وبکم 2 مگاپیکسلی نیز از دیگر امکانات جانبی دلخواه برای این دستگاه است. کاربر میتواند یکی از پردازشگر های نسل 2 و یا نسل 3 از پردازنده های شرکت Intel را انتخاب کند و متناسب با آن نیز یک کارت گرافیک برای دستگاه خود در نظر بگیرد.

و در آخر Pro 6300 دارای صفحه نمایش 21.5 اینچی و وبکم دلخواه 2 مگاپیکسلی است. البته گزینه صفحه نمایش لمسی برای این دستگاه در دسترس نیست. از نظر پردازشگر نیز همانند محصول قبلی میتوانید یکی از پردازنده های نسل 2 و یا 3 اینتل را انتخاب کنید. قیمت این دستگاه 799 دلار و Elite 8300 نیز 929 دلار است که در 10 سپتامبر عرضه میگردند.

منبع : SlashGear

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *