10 بازی پارسی محبوب تحت وب (بخش دوم)

10 بازی پارسی محبوب تحت وب (بخش دوم)
  • 1391/4/21
  • امیر امام جمعه
  • 1

در قسمت قبلی این مطلب توضیحات کوتاهی را درباره بازی های تحت وب پارسی زبان دادیم و هم چنین 5 تا از بازی های محبوب تحت وب را بررسی کردیم. این بازی ها شامل تراوین ، رنورالی ، سرعت بیشتر ، جنگ خانها و مزرعه رایگان من بودند. در این مطلب قصد داریم به ادامه عنوان های قبلی بپردازیم و 5 بازی دیگر محبوب تحت وب که از زبان پارسی پشتیبانی میکنند را معرفی کنیم.

6 – عصر پادشاهان (KingSera)

بازی عصر پادشاهان در شرکت توسعه سامان ساخته شده است و از نوع استراتژیک میباشد. در این بازی باید به ایجاد یک سپاه عظیم از سربازان و جنگجویان بپردازید تا به جنگ شیاطین بروید. در این میان امپراطوری خود را نیز گسترش دهید و از جوایز بازی نیز بهره مند بشوید. این بازی نیز همانند نمونه های مشابه خود دارای چندین سرور است که در هرکدام بازی به صورت مستقل در جریان میباشد. اگر سوالی نیز داشته باشید میتوانید آن را در انجمن این بازی مطرح کنید.

7 – کلاب فوتبال من (MyFC)

یکی از اولین بازی های تحت وب تولید داخل کلاب فوتبال من میباشد. در این بازی شما کنترل یک تیم فوتبال را در اختیار دارید و باید به تیم خود رسیدگی کنید. جزییات بسیار زیادی در این بازی مورد نظر قرار گرفته اند مثل قدرت و سرعت بازیکنان ، اسپانسر ، تمرینات و استراتژی تیم ها. هر تیم میتواند در جام های ساخته شده و لیگ های بازی شرکت کند. بسته به نوع استراتژی تیم و بازیکنان شما تیمتان برنده و یا بازنده است میدان بیرون می آید و هم چنین ممکن است بازی مساوی شود. در هر دوره به مربیان برتر تیم ها جوایزی اهدا خواهد شد.

8 – جنگ های فضایی (SpaceWars)

جنگ های فضایی بازی دیگری از شرکت سازنده جنگ خان ها میباشد که از نظر ایده بازی همانند هم خانواده خود میباشد ولی در نوع پیشرفته تر و فضایی ساخته است. این بازی نیز دارای 3 نژاد برای شروع است که هرکدام دارای قابلیت های ویژه ای و منحصر به فردی هستند. پس از انتخاب نژاد یک سیاره برای شما در نظر گرفته میشود که باید در آن به تولید نیروها و ساخت و ساز ساختمان ها بپردازید و در میان بازیکنان پیشرفت کنید. پس از گسترش امپراطوری خود میتوانید در یک اتحاد عضو شوید و پس از آن به نبرد با دشمنان و ایجاد سفینه های فضایی مشغول شوید.

9 – گانگستر های دیوانه (MadGangs)

گانگستر های دیوانه یک بازی خشونت آمیز البته از نوع تحت وب نقش یک گانگستر در خیابان های شهر به شما داده میشود. باید با انجام دادن خلاف های گوناگون و کسب پول و قدرت جایگاه خود را در میان دیگر بازیکنان تثبیت کنید. البته در بازی پلیس نیز وجود دارد که ممکن است شما را به زندان بفرستد و برای مدت زمانی در آنجا سپری کنید. هم چنین به کمک پول هایی که بدست میاورید میتوانید کالاهای مختلف و حیوانات خانگی را خریداری کنید.

10 – آسمان دژ (AsmanDez)

یک بازی دیگر تولید داخل و حاصل کار شرکت توسعه گر شبیه ساز که تاکنون توانسته برنده جایزه بهترین بازی آنلاین سال شود. گرافیک مورد قبول بازی و جوایز آن ، این بازی را به یکی از محبوب ترین بازی های تحت وب تبدیل کرده است. در ابتدای بازی شما یک فرمانده هستید که باید تمدن خود را پایه گذاری کنید و در کنار دیگر بازیکنان به مبارزه بر علیه دشمنان بپردازید. دشمنان اصلی شما در این بازی روبات های هستند و باید منظومه خود را از وجود آنها پاک سازی کنید.

دیدگاه خود را وارد کنید
1 دیدگاه
  1. سلام ای کاش بازی هتریک رو هم میذاشتید
    توی مای اف سی هر روز باید سر بزنی اما با هتریک فقط کافیه توی هفته جمعه رو سر بزنی به تیمت
    تتازه خیلی هم ساده تره و برای اینترنت های کم سرعت (دایل آپ) خوبه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *