سرگرمی روز جمعه : خدای مایان

سرگرمی روز جمعه : خدای مایان
  • 1391/4/23
  • مهرداد ارجمندی
  • 0

در بازی این هفته به پایان دنیای شما نزدیک می شویم پس بهتر است  شروع کنید به گشتن تا توانایی های خود را برای فرار به یک مکان جدید  تکامل ببخشید تا بتوانید راه فراری پیدا کنید و جان خودتان را نجات دهید . به نظر خودتان آیا در این بازی موفق می شوید و یا نه شکست می خورید و با خانه تان خراب می شوید و به تاریخ می پیوندید ؟!

خدای مایان

یک معرفی خیلی خیلی کوتاه در ابتدای بازی وجود دارد … در اینجا برای راحتی شما بخشی از متن آن را به صورت اسکرین شات قرار می دهیم .

 

اولین مرحله در واقع به نوعی آموزشی برای کل بازی است و اینکه به شما یاد بدهد که در ادامه روند بازی چگونه انجام می شود و شما با آن آشنایی پیدا کنید  به این ترتیب که هر حرکت شما پر رنگ می شود و  نقطه هایی که بالای سر هر آیتم قرار دارد را مشاهده کنید آنها به شما کمک می کنند تا بدانید از کجا باید شروع کنید

 با شروع مرحله دوم و پیش رفتن باید خودتان این توالی را با استفاده از همان تجربیات محدودی که تا حالا کسب کرده اید کشف کنید.

زمان پایین آوردن ستون است .

 

برای خروج آماده اید ؟

 

دوست مایان ما حالا می تواند به راهش ادامه دهد  …

 

در اینجا می توانید مرحله دوم به همراه پازل هایش که باید کشف شوند را مشاهده کنید . مکان مناسبی برای شروع کردن همان جایی است که ما در زیر برای شما مشخص کرده ایم .

 

اولین قسمت جدا شده از دیسک حالا سرجایش قرار گرفته و وقت آن رسیده که دوست مایان ما حرکت کند …

این جستجو تا مرحله سوم ادامه پیدا می کند … کار را با حلقه طلایی که در آن گوشه مشخص کرده ایم شروع کنید .

موفق باشید و امیدوارم آخر هفته خوبی داشته باشید .

از اینجا می توانید این بازی را مشاهده کنید

منبع : How-To Geek

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *