موبایل؛خوب،بد،زشت! (اينفوگرافيك)

موبایل؛خوب،بد،زشت! (اينفوگرافيك)
  • 1391/4/25
  • محمدرضا رشيدي
  • 0

این روز ها استفاده از اینترنت و وسایل دیجیتالی به اوج خود رسیده است.از دانش آموزان و دانجشویان گرفته تا اساتید داشگاه ها؛همه و همه برای انجام مطالعات و پژوهشات خود از گجت ها و وسایل الکترونیکی مختلفی استفاده می کنند.نکته ای که این جا قابل ذکر است،افزایش منابع و مراجع است که به افراد این امکان را داده است تا بتوانند مواد لازم برای تحقیقات و پژوهشات را به راحتی به دست آورند.

یکی از وسایل دیجیتال امروزِی،موبایل است.موبایل،در عین حال که بسیار مفید و کاربردی است،اما می تواند موارد بدی را هم به دنبال داشته باشد.اگر فرهنگ استفاده از چنین وسایلی در یک جامعه جا نیفتاده باشد،به مرور زمان این گونه وسایل به یک “ضرر” تبدیل می شوند و افراد روز به روز نسبت به این گونه وسایل کم حوصله تر می شوند.

مطمئنا تا حالا با افرادی که فرهنگ درستی از موبایل و گفتگو های تلنفی نداشته اند مواجه شده اید و از رفتار های آن ها – از استفاده از موبایل در مواقع نا مناسب گرفته تا بلند کردن صدا در حین مکالمه – رنجیده شده اید.

بهبود کیفیت استفاده از موبایل،مستلزم فرهنگ سازی است.اگر می خواهید از آمار استفاده از تلفن همراه آگاه شوید،به اینفوگرافیک زیر توجه فرمایید :

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *