سیستم عامل Google Chrome 20 با قابلیت استفاده از Google Docs به صورت آفلاین و Google Drive

سیستم عامل Google Chrome 20 با قابلیت استفاده از Google Docs به صورت آفلاین و Google Drive
  • 1391/4/25
  • عليرضا شیری
  • 1

نسخه‌ی بیستم سیستم عامل گوگل کروم اکنون عرضه شده است و بزرگ‌ترین قابلیت‌های جدیدی که در این سیستم عامل دیده می‌شود، اضافه شدن سرویس استفاده از فضای ابری گوگل با استفاده از نرم‌افزار Google Drive است. قابلیت مهم دیگر، پشتیبانی از سرویس اسناد گوگل یا Google Docs به صورت آفلاین و بدون اتصال به اینترنت می‌باشد.

در مورد Pepper Flashنیز بهینه‌سازی‌هایی صورت گرفته و دو مشکل امنیتی این سیستم عامل نیز برطرف شده است.

 

آپدیتی برای فرمور Chromebook های سری 5، 550 نیز عرضه شده است و واسط کاربری برای لپ‌تاپ CR-48 نیز از نظر طراحی تغییر کرده است. بنابر اعلام گوگل، آخرین نسخه‌ی پایدار برای Chromebookها (Acer AC700، سری 5 سامسونگ، Samsung Series 5 550 و سری 3 Chromeboxهای سامسونگ و CR-48)، نسخه‌ی 20.0.1322.54 (نسخه‌ی پلتفرم 2268.105.0) است.

در وبلاگ انتشار نسخه‌های جدید Google Chrome اطلاعات بیش‌تری در مورد مشکلاتی که در کروم‌بوک‌ها دیده شده، وجود دارد. مشکلاتی مثل مشکل پخش فایل‌های صوتی آنلاین در سری 5 550 و مشکلی که به ندرت در مورد لاگین در مورد این دستگاه گزارش شده است، احتمالاً به زودی و در چند روز آینده با عرضه‌ی یک نسخه‌ی جدید و پایدار سیستم عامل Chrome حل می‌شود.

منبع: slashgear

دیدگاه خود را وارد کنید
1 دیدگاه
  1. سلام علیرضا خان
    مرسی از مطلبت.فقط اینکه این سیستم عامل رو از کجا میشه دانلود کرد و همچنین استفاده؟ شنیدم از زمان روشن شدن سیستم و بوت این سیستم عامل تا رسیدن به کانککت و در نت بودن چیزی در حدود 3ثانیه طوال میکشه،آره؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *