نسخه جدید آفیس معرفی گردید

نسخه جدید آفیس معرفی گردید
  • 1391/4/27
  • امیر امام جمعه
  • 0

شرکت مایکروسافت نسخه جدیدی از برنامه محبوب خود را معرفی کرد. نسخه جدید آفیس 365 نام دارد و البته شایان ذکر است که کمی با دیگر نسخه های آفیس تفاوت دارد. این برنامه در 4 نسخه با نام های Home Premium (برای کاربران خانگی) ، Small Business Premium (برای کاربران تجاری) ،  ProPlus (نسخه حرفه ای) و  Enterprise عرضه میگردد. تاکنون قیمت نسخه اصلی و تاریخ عرضه این محصول منتشر نگردیده است ولی پیش نمایشی از این برنامه برای دانلود در نظر گرفته شده است.

اولین نسخه از این برنامه که Office 365 Home Premium نام دارد مخصوص کاربران خانگی است که قابلیت نصب بر روی 5 رایانه را برای هر لایسنس دارد و 20 گیگابایت فضا را در سرویس SkyDrive در اختیار کاربر قرار میدهد. این نسخه دارای برنامه های Word،PowerPoint،Excel،Outlook،OneNote،Access و Publisher است و 60 دقیقه اعتبار سرویس Skype را در هر ماه به کاربر ارائه میدهد.

نسخه بعدی آفیس Small Business Premium میباشد که تا 10 کاربر را پوشش میدهد و قابلیت 5 بار نصب را برای هر یک دارد. این نسخه شامل برنامه های Word, PowerPoint, Excel, Outlook, OneNote, Access, Publisher, InfoPath و Lync میباشد. نسخه حرفه ای تر که ProPlus نام دارد تا سقف 25 کاربر را پوشش میدهد که هرکدام اجازه 5 بار نصب را دارند. ProPlus نیز دارای برنامه های مشابه با Small Business Premium است.

و در آخر Enterprise دارای تمامی قابلیت های ProPlus است که شامل برنامه های مشابه و تعداد کاربران یکسان ولی دارای قابلیت دیگری نیز میباشد که کاربر به کمک آن میتواند اسناد خود را در فضای مجازی نگهداری کند. شما میتوانید پیش نمایشی از Office 365 را مشاهده کنید که در این صفحه توسط خود مایکروسافت در دسترس قرار گرفته است.

منبع : SlashGear

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *