تیم نرم‌افزار Sparrow (برای iOS اپل) از این به بعد برای گوگل کار می‌کند

تیم نرم‌افزار Sparrow (برای iOS اپل) از این به بعد برای گوگل کار می‌کند
  • 1391/5/1
  • عليرضا شیری
  • 0

شاید کاربران معمولی نام Sparrow (گنجشک) را نشنیده باشند اما کاربرانی که کمی حرفه‌ای‌تر هستند، با این سرویس ایمیل به خوبی آشنایی دارند. اما علت معروف بودن این سرویس ایمیل چیست؟ این نرم‌افزار یکی از زیباترین و ساده‌ترین نرم‌افزارهای ایمیل برای سیستم عامل iOS اپل است. حالا این سرویس به طور کامل به گوگل تعلق دارد. بله، درست است، رقیب قدرتمندی مثل گوگل حالا این سرویس ایمیل را نیز به دست آورده است.

جزئیات این معامله به این صورت است که تمام تیمی که روی این سرویس کار می‌کردند، با مبلغ 25 میلیون دلار به گوگل منتقل شده است. کاربران Sparrow احتمالاً از این مسأله که دیگر نسخه‌ی به روز شده‌‌ی Sparrow را دریافت نمی‌کنند ناراحت و متعجب باشند. اما جای نگرانی نیست، چرا که این معامله باعث زیباتر شدن سرویس محبوب Gmail می‌شود.

 

اگر در مورد سرویس Gmail برای iOS اطلاعات خاصی ندارید باید بگوئیم که این سرویس وضعیت خوبی ندارد. در واقع بیشتر شبیه یک نرم‌افزار HTML5 است و بس. اینکه تیم Sparrow حالا برای گوگل کار می‌کند تا نرم‌افزار Gmail را بهبود بخشد بد نیست اما سوال این است که چرا اپل زودتر از گوگل اقدام نکرد و این تیم را با خود همراه نکرد؟

منبع: hothardware

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *