فروش بیش از 10 میلیون گلکسی اس 3 توسط سامسونگ

فروش بیش از 10 میلیون گلکسی اس 3 توسط سامسونگ
  • 1391/5/3
  • رسول رحیمی
  • 2

sumsung galaxy S III

ماه گذشته مدیر اجرایی سامسونگ پیش بینی کرد که در انتهای ماه جولای امسال، گلکسی اس3 بیش از 10 میلیون فروش را خواهد داشت. به نظر میرسد که پیش بینی ایشان درست از آب درآمده و سامسونگ اندکی زودتر به این عدد در فروش دست یافته است.

شین جونگ-کین، مدیر بخش فناوری اطلاعات و ارتباطات سیار سامسونگ، دیروز در مقابل خبرنگاران عنوان کرد که این گوشی هوشمند قدرت گرفته از آندروید، از 10 میلیون فروش پیشی گرفت، اما او در مورد جزییات بیشتری از این فروش سخن نگفت.

اینگونه می توان تفسیر کرد که سامسونگ توانسته در این مدت دو ماهه، هر روزه بیش از 190 هزار دستگاه گلکسی اس3 به فروش برساند که آمار نسبتا بالایی در مقایسه با اجداد این دستگاه به شمار میرود. زیرا همانگونه که میدانیم گلکسی اس2 در مدت 5 ماه توانسته بود به این عدد در فروش دست یابد.

سامسونگ گلکسی اس3 روند صعودی خوبی را در فروش پیش گرفته است و بعید نیست که این گوشی تا چندین ماه آینده، رکورد 50 میلیونی فروش مجموع دو گوشی گلکسی اس2 و اس1 را درهم بشکند! باید منتظر ماند و دید که آیا این گوشی رکورد شکنی جدیدی را خواهد داشت یا خیر.

به نقل از Cnet

دیدگاه خود را وارد کنید
تعداد دیدگاه ها : 2 دیدگاه
  1. سلام؛

    تبریک می‌گم. جزو معدود نویسندگانی بودید که این مطلب رو درست و دقیق ترجمه کرده‌اند.

    توی اکثر وب‌سایتها به این نکته اشاره نشد که این پیش‌بینی مربوط به ماه‌های قبل بوده و امروز تحقّق پیدا کرده.

    البته علاوه بر مواردی که شما ذکر کردید، اعلام شده که در پاییز باید منتظر رسیدن آمار فروش این گوشی به ۲۰ میلیون عدد هم باشیم.

    اما به شخصه فروش ۵۰ میلیونی رو دور از دسترس می‌بینم چون تا اون زمان رقبا هم گوشی‌های مشابه و یا حتی بهتری تولید می‌کنن و سرعت فروش این گوشی پایین میاد. رقم ۵۰ میلیون فروش در ۱ سال به بالا امکان‌پذیره و تا یکی دو سال آینده هم، دیگه این گوشی تقریبا از رده خارج محسوب می‌شه …

    البته این نظر شخصی و غیر کارشناسی منه و باید منتظر موند و دید زمان چه پاسخی برای این پیش بینی‌ها داره.

    موفق باشید و ممنون از مطلب خوبتون.

    1. خیلی ممنونم بابت لطفتون. من هم در مورد فروش ۵۰ میلیونی این گوشی با شما هم عقیده ام و به نظر من هم رقبا اجازه ی این کار رو نمیدن. اما احتمالش هم وجود داره

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *