8 راه برای دنبال کردن مسابقات المپیک بر روی iPad

8 راه برای دنبال کردن مسابقات المپیک بر روی iPad
  • 1391/5/9
  • امیر امام جمعه
  • 0

لازم نیست که یکی از طرفداران سر سخت ورزش باشید زیرا همه میدانند که هم اکنون رقابت های المپیک در شهر لندن در حال اجرا میباشند. شما میتوانید این رقابت ها را از طریق وسایل ارتباطی و رسانه های مختلف تماشا کنید که شبکه های بین المللی آنها را پوشش میدهند. ولی اگر یکی از کاربران دستگاه های iPad هستید میتوانید به آسانی مسابقات را مشاهده نمایید. در ادامه 8 راه مختلف را برای نمایش مسابقات بر روی دستگاه های iPad را به شما معرفی خواهیم کرد.

تصویر بالا میتواند هزاران کلمه را به همراه خود بیان کند ولی قابلیت چندین هزار تصویر چقدر است؟ Reuters مسابقات المپیک 2012 لندن را در بهترین فرمت تصویری و کیفیت بسیار خوب در اختیار کاربران قرار میدهد. قابلیتی که نمیتوان از طریق روش های قدیمی مسابقات به وجود آورد. این سرویس به طور عمومی و رایگان در دسترس کاربران است.

NBC Olympics Live Extra تمام مسابقات المپیک را تک به تک به صورت ویدیو کلیپ های کامل به رایگان در اختیار کاربران قرار میدهد. قابلیت جالب دیگر این سرویس GoldZone نام دارد که به کمک آن میتوان به رخداد های مربوط به مدال های طلا دسترسی پیدا کرد. تمامی ویدیو پخش شده توسط این سرویس برای تمام جهانیان در دسترس میباشد.

NBC Olympics نحوه و فرمت نمایش بسیار متفاوتی را نسبت به Live Extra عرضه میکند که مشابه با آن رایگان و در دسترس همه افراد است. این سرویس شامل ویدیو ها ، اخبار ، پروفایل ورزشکاران و نوشته های رسانه های اجتماعی میباشد تا سر شما را پر از مسائل مربوط به المپیک کند. ویژگی منحصر به فرد این سرویس این امکان را در اختیار کاربر قرار میدهد تا ورزش کاران مخصوص به ناحیه خود را انتخاب نمایند.

London 2012 راهی دیگر برای تماشای مسابقات المپیک 2012 لندن میباشد. این سرویس دارای محیط بسیار ساده ای میباشد و به راحتی میتوانید به مسابقات دلخواه خود دسترسی پیدا کنید. در اینجا میتوانید لیستی از رخداد ها ، جدول زمان بندی و مدال های مربوط به المپیک امسال را ببینید.

برای آن مواقعی که نتایج مهم تر از خود مسابقات میباشند London 2012 Results  گزینه بسیار مناسبی است. این برنامه نتایج مسابقات را به کاربر نمایش میدهد. البته در کنار نتایج جدول زمان بندی مسابقات و هم چنین اخبار مربوط به آنها نیز قرار دارد.

شما همیشه میتوانید بر روی Sports Illustrated و نویسنده ها و آنالیزگر های آن حساب باز کنید که تمامی مسابقات المپیک را تک به تک بررسی خواهند کرد. علاوه بر آنها به دیگر موارد مربوط به المپیک نیز دسترسی دارید که دقیقه به دقیقه آپدیت میشوند و این وب سایت را به یکی از بهترین پایگاه های پوشش المپیک تبدیل میکند.

روزنامه انگلیسی The Guardian یکی دیگر از مکان های مناسب برای پوشش رخداد های المپیک لندن است که جایی مناسب برای بررسی مسابقات و نتایج است. نواحی مختلفی برای ورزش ها و ورزشکاران گوناگون وجود دارد که راهنمایی های مناسبی را نیز در اختیار شما قرار میدهد تا بتوانید از این رقابت ها بیشترین لذت را ببرید.

اگر تماشای ویدویی مسابقات المپیک هدف شما میباشد آیپد های خود را به سمت Official Olympics YouTube Channel هدایت کنید که توسط کمیته بین المللی المپیک سازمان دهی میشود تا مسابقات را پوشش دهد. پس به راحتی میتوانید ویدیو مسابقات را بر روی شبکه یوتیوب مشاهده کنید.

منبع : mac life

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *