Decide.com نرم افزاری برای خرید آنلاین ویژه آندروید

Decide.com نرم افزاری برای خرید آنلاین ویژه آندروید
  • 1391/5/9
  • مهران
  • 0

Decide.com نام نرم افزار تحت وبی است که لیستی جامع از قیمت محصولات مختلف الکترونیکی را که در بیش از 30 دسته بندی مختلف قرار داده شده اند جهت سهولت خرید کاربران در دسترسشان قرار می دهد. کاربران می توانند با استفاده از تکنیک های پیشرفته ی موسوم به Data Mining و نیز پیش بینی دقیق سرویس یاد شده، همیشه از آخرین تغییرات فروشگاه و الگوهای قیمت گذاری آن آگاه شوند. علاوه بر این، این سرویس همچنین به گونه ای به پیش بینی زمان سقوط یا صعود قیمت و نیز زمان ارایه محصولات جدید می پردازد که شما می توانید برطبق این پیش بینی ها اقدام به خرید محصول مورد نظر خود نمایید. Decide.com برای فراهم کردن نیاز های کاربران گوشی های هوشمند، کلاینتهای موبایلی برای آندروید و iOS هم دارد. با استفاده از نرم افزار موبایل Decide.com می توانید سریعا کد QR محصول را اسکن نموده و یا به صورت دستی به جستجوی آن بپردازید، و بدین ترتیب تصمیم بگیرید که بهتر است آن را بخرید یا کمی منتظر بمانید.

هنگامی که کلاینت iOS Decide.com در فروشگاه برنامه های iTunes برای مدتی قرار داشت، نسخه ی آندرویدی آن رکورد دانلود را در اندرویدمارکت شکست. با این حال، باید یادآور شد که Decide.com تنها یک دستیار خرید آنلاین جهت فروش در اندروید مارکت نیست. در این باره اخیرا نقدی انجام شده (که در اینجا می توانید بخوانید) که نمونه ی بارز دیگری برای این مدعاست. در حالیکه این نرم افزار با گستره ی وسیع محصولات و دسته بندی های بسیاری که پشتیبانی می کند، یکی از بی نظیر ترین ها در نوع خود است، Decide.com اخیرا امتیاز و برتری خاصی را نیز در زمان کمک به کاربران هنگام تصمیم گیری برای خریدن یا نخریدن یک کالا را بر اساس داده های فروشگاهی و آمار تجمیعی در طول مدت زمان مشخصی بدست آورده است.

خصوصیت بارز دیگری که در این نرم افزار می توان بدان اشاره کرد، گزینه های فیلتر کردن و دسته بندی می باشد که برای هر دسته انجام می گردد. جدای از فیلتر کردن محصولات بر اساس محدوده ی قیمت، برند و مشخصات، می توانید کالاهایی را که در صف انتظار بوده یا قابلیت خرید آنی را دارند مشاهده نمایید.

دسته بندی محصولاتی که سرویس اکنون پشتیبانی می کند عبارتند از: دوربین های فیلمبرداری، دوربین های دیجیتال، کامپیوتر های رومیزی، کتاب خوان های الکترونیک، دستگاههای جی پی اس، سیستم های تئاتر خانگی، لوازم جانبی رایانه، تلفن، تبلت و کنسول های بازی های رایانه ای.

 

اینترفیس و محیط نرم افزار نسبتا ساده و بی تکلف است. در صفحه ی اصلی، می توانید نوار جستجویی با پیشنهادات جستجوی آنی، یک آیکون اسکنر بارکد کنار نوار جستجو که می توانید با ضربه زدن روی آن بلافاصله کد QR محصول را اسکن نمایید، و گزینه های Browse و Track برای فیلتر کردن محصولات موجود و دنبال نمودن محصولات Bookmark شده را بیابید. گزینه ی Track نیازمند ورود شما با اکانت فیسبوکتان می باشد. این نرم افزار همچنین قابلیت هشداردهی به شما را هنگام افت قیمت محصول مورد نظرتان را داراست.

 

برای هر محصول، می توانید یک نمای گرافیکی با جزئیات کامل و نیز تحلیل آماری قیمت آن را مشاهده کرده و تخمینی از زمان عرضه ی مدل بعدی آن بدست آورید. جهت کمک به شما برای تصمیم گیری با درجه اطمینان بالاتر، نرم افزار سطح دقت پیش بینی انجام شده را به درصد نشان می دهد.

اما همه ی ماجرا به اینجا ختم نمی شود، برای هر محصول موجود در فهرست، گزینه ای در اختیار دارید که به کمک آن می توانید قیمت کالای مورد نظرتان را به صورت آنی از فروشگاههای نزدیک به محل سکونتتان و نیز خرده فروشی های آنلاین هم چک کرده و قیمت آن را با فروشگاههای دیگر مقایسه نموده و در نتیجه معقول ترین قیمت را انتخاب نمایید. علاوه بر این، می توانید در میان نقد ها و تحلیل های کاربران، درجه بندی های ستاره ای محصولات، مشخصات مفصل و با جزئیات کامل، و اطلاعات مدل برای هر آیتم برای یافتن مناسب ترین محصول به جستجو بپردازید.

Decide.com برای اجرا نیازمند سیستم عامل آندروید نسخه ی 2.3.7 (Gingerbread) یا بالاتر می باشد.

دانلود Decide.com برای اندروید

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *