ابزار OUTRIDE case آیفون را به دوربین حرفه ای مبدل می کند

ابزار OUTRIDE case آیفون را به دوربین حرفه ای مبدل می کند
  • 1391/5/16
  • محمد رشيدي
  • 0

شاید پرداخت 300 دلار بابت این ابزار با توجه به دوربین قوی و حرفه ای آیفون کار معقولانه ای نباشد ، اما این ابزار آیفون شما را در برابر ضربات حفظ می کند.
با این وجود OUTRIDE که محصول شرکت mophie است و روی آیفون4 و 4s سوار می شود شاید همان چیزی باشد به دنبالش بودید.
همانند محصول GoPro Hero ، OUTRIDE نیز از پلی کربنات (polycarbonate) فشرده و مقاوم(impact-resistant) و دارای نماگستر (زاویه دید) 170 درجه ای می باشد.
کاربران آیفون به سادگی میتوانند آیفون خود را درون این کیس قرار دهند ، جایی که از کثیفی ، فشار ، غبار ، و ضربات احتمالی و حتی آب نیز محافظت میگردد چرا که OUTRIDE ضد آب و فشار است.
اما تفاوت آشکار و واضحی بین ضد آب بودن و مناسب بودن برای کار کردن زیر آب وجود دارد ، چرا که در آب به جز ضد آب بودن باید فشار را نیز متحمل گردد که این امر برای این دستگاه ممکن است.
این ابزار می تواند به طور افقی یا عمودی فیلم برداری کند و با استففاده از نرم افزار های کاربردی محدودی که دارد فیلم ها را ویرایش کند.
احتمالا این محصول در اواسط سپتامبر با قیمتی بین 129 تا 149 دلار بسته به نوع بسته بندی و سفارشی سازی اش به بازار آید.
البته اگر حتما خواهان این محصول هستید و آیفون ندارید ، ناراحت نباشید ، چرا که Optrix XD با همین مشخصات و امکانات برای گوشی های هوشمند و لمسی نیز به بازار خواهد آمد ، به جز این که برای فیلم برداری زیر آب مناسب نیست ، اما در عوض با قیمت 99 دلار عرضه خواهد شد.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *