تبلت Lenovo ThinkPad 2

تبلت Lenovo ThinkPad 2
  • 1391/5/21
  • امیر امام جمعه
  • 0

شرکت Lenovo تبلت جدید خود را با نام ThinkPad 2 به طور رسمی معرفی کرد. البته قبلا نیز اطلاعاتی درباره این تبلت به بیرون درز کرده بود. این دستگاه از سیستم عامل ویندوز 8 بهره میگیرد  هم چنین دارای قابلیت استفاده از قلم به طور دلخواه میباشد. محصول جدید لنوو در ماه اکتبر و کنار انتشار رسمی ویندوز 8 به بازار عرضه میشود. ThinkPad 2 در داخل خود یک Intel Atom را جای داده است که به همراه صفحه نمایش IPS LCD با قابلیت مولتی تاچ و رزولوشن 768*1366 عرضه میشود. باطری این تبلت نیز تا 10 ساعت میزان شارژدهی را دارا میباشد.

دیگر قابلیت های محصول پشتیبانی از فناوری 3G/4G میباشد که در کنار فناوری های LTE و +HSPA عرضه میشود. هم چنین شرکت لنوو تایید کرده است تبلت جدید خود را از طریق اپراتور AT&T نیز عرضه خواهد کرد که در کنار آن یک کیبورد جانبی برای انجام امور تایپی قرار گرفته است. ThinkPad 2 دارای دو دوربین میباشد که یکی با کیفیت 8 مگاپیکسل در عقب و دیگری با کیفیت 2 مگاپیکسل در جلو برای تماس تصویری قرار دارد. وزن کلی دستگاه نیز 600 گرم و ضخامت آن نیز 9.8 میلیمتر است. متاسفانه لنوو در بخش وزن محصول بسیار خوب عمل نکرده است ولی این تبلت میتواند با سیستم عامل حرفه ای خود گزینه مناسبی برای کاربران تجاری باشد.

تاکنون سخنی درباره قیمت این تبلت به میان نیامده است ولی انتظار میرود محصول جدید لنوو رقیب جدی برای تبلت Surface Pro شرکت مایکروسافت باشد. البته نباید iPad را نیز دسته کم بگیرم که تا به امروز توانسته محبوبیت بسیاری را در میان کاربران به دست آورد. در حال حاضر قیمت iPad جدید 499 دلار است و قیمت Surface Pro در حد یک اولترابوک میباشد. فعلا باید تا زمان نزدیک شدن به انتشار این محصول صبر کرد تا لنوو اطلاعات بیشتری را درباره آن در اختیار ما قرار دهد.

منبع : SlashGear

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *