نسخه های جدید Photo Gallery و Movie Maker

نسخه های جدید Photo Gallery و Movie Maker
  • 1391/5/22
  • امیر امام جمعه
  • 0

در میان برنامه هایی که شرکت مایکروسافت به رایگان عرضه میکند Movie Maker و Photo Gallery کاربرد وسیعی را در میان کاربران دارد. هر کاربر بسته به نیاز های خود از این برنامه ها استفاده های مختلفی میکند و مهم تر این که تمامی این امکانات رایگان میباشد. در این برنامه ها میتوان افکت های جالبی را به تصاویر و ویدیو ها اضافه کرد یا این که اسلایدشو های زیبایی را طراحی کرد. البته این برنامه ها در زمینه ارائه امکانات مختلف توسعه نیافته اند و توجه اصلی آنها ایجاد ابزاری با کنترل آسان برای ویرایش تصویر و ویدیو در محیط ویندوز میباشد. به تازگی نسخه های جدیدی از این برنامه ها توسط مایکروسافت برای ویندوز های 7 و 8 منتشر شده اند که دارای ویژگی های جدید و بسیار جالبی میباشند. تعداد این وِیژگی های جدید بسیار زیاد است که در ادامه به معرفی آنها میپردازیم.

برنامه Photo Gallery این امکان را به شما میدهد تا تصاویر مختلف را با یک دیگر ترکیب کنید و قطعات زیبای هنری را ایجاد نمایید یا این که تصاویر پانوراما را خلق کنید. معمول شما برای انجام این کار ها در سطح حرفه ای به بیش از یک نرم افزار نیاز دارید که قیمت بسیاری را نیز دارا میباشند. آخرین نسخه از این برنامه به شما کمک میکند تا تمام این موارد کاربردی را در یک محیط بسیار زیبا و ساده انجام دهید. فقط تصاویر مورد نظر خود را انتخاب ، سپس کار مورد نظر را تعیین کنید و در آخر برنامه محصول نهایی را به شما تحویل میدهد. البته توجه کنید وقتی اقدام به ساخت تصاویر پانوراما میکنید باید همه تصاویر از لحاظ ویژگی های اصلی مثل نورپردازی برابر باشند.

همانند Photo Gallery برنامه Movie Maker نیز لیستی از آپدیت ها و ویژگی های جدید را در خود جای داده است. حتما در این روز ها برای شما هم این اتفاق افتاده است که در سایت یوتیوب دنبال ویدیو خاصی باشید و آن ویدیو صدا نداشته باشد. دلیل این امر قانون کپی رایت است که صدای قرار گرفته بر روی ویدیو بدون اجازه سازنده آن منتشر شده است. ولی در Movie Maker جدید قابلیتی برای حل این مشکل فراهم آمده است. شما میتوانید موسیقی دلخواه خود را از آرشیو کاملا رایگان سایت AudioMicro و یا Vimeo Music انتخاب کنید تا قانون کپی رایت برای شما مشکلی ایجاد نکند. البته میتوانید موسیقی هایی را نیز از روی رایانه خود بردارید ولی استفاده از این سرویس ها نیز در دسترس است. هم چنین افکت های جدیدی برای متن به برنامه اضافه شده اند که جذابیت بیشتر ویدیو ها را به همراه دارند.

دانلود Windows Live Essentials

منبع : addictive tips

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *