تغییرات نسخه ی جدید نرم افزار WordPress برای iOS

تغییرات نسخه ی جدید نرم افزار WordPress برای iOS
  • 1391/5/23
  • عليرضا شیری
  • 0

نسخه‌ی جدید نرم‌افزار WordPress اکنون از App Store قابل دانلود است. نسخه‌ی 3.1 با عنوان “بزرگ‌ترین آپدیت تا به حال” عرضه شده و علاوه بر واسط گرافیکی جدید، تغییرات کوچک و بزرگ زیادی داشته و امکانات جدیدی نیز به آن اضافه شده است.

این آپدیت شامل بیش از 180 مورد امکان بهینه شده و تصحیح باگ‌ها می‌شود. مهم‌ترین مسأله این است که ظاهر نرم‌افزار مجدداً طراحی شده و بخشی برای مطالعه‌ی سریع وبلاگ‌هایی که در آن عضو هستید و موضوعات مورد علاقه‌ی شما، اضافه شده است. امکان دیگری نیز برای پیدا کردن وبلاگ دوستان اضافه شده است، در این بخش حساب کاربری شما در شبکه‌های اجتماعی بررسی می‌شود و وبلاگ دوستانتان از این طریق جست‌وجو می‌گردد.

در مورد iPhone یک لیست آیکونی در اختیار شماست که به کمک آن می‌توانید تنظیمات وبلاگ خود را تغییر دهید، مطالب را منتشر کنید و به راحتی عکس آپلود کنید. در مورد iPad هم یک نوار متحرک در کنار صفحه اضافه شده که در استفاده‌ی بهینه از صفحه‌ی بزرگ تبلت مفید است.

از دیگر بهینه‌سازی‌ها می‌توان به مکانیزم جدیدی برای مشاهده‌ی پست‌ها در iPad اشاره کرد. پشتیبانی از صفحه‌ی افقی و داشبوردی با جزئیات بیشتر نیز جزء تغییرات مهم است.

با توجه به اینکه بیش از 55 میلیون وب‌سایت به بیش از 120 زبان مختلف از WordPress استفاده می‌کنند و ماهانه 2.5 بیلیون صفحه‌ی وردپرس مورد بازدید کاربران قرار می‌گیرد، وردپرس همچنان به عنوان یکی از بهترین پلتفرم‌های وبلاگ‌نویسی به کار خود ادامه می‌دهد.

منبع: itproportal

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *