آموزش حذف پیام های فیس بوک با یک کلیک

آموزش حذف پیام های فیس بوک با یک کلیک
  • 1391/5/27
  • محمد رشيدي
  • 52

حذف کردن پیام های دریافتی در فیس بوک به سادگی حذف کردن ایمیل ها نیست ، چرا که فیس بوک قصد نگه داشتن مکالمات و تاریخچه ی آن ها بدون هیچ کم و کاستی را دارد.

برای حذف کردن پیام هایتان در فیس بوک ، شما نیاز دارید تا یکی از پیام هایتان را باز کنید ، حال به options بروید و شروع کنید به انتخاب پیام هایی که می خواهید حذف کنید. اگر دارای پیام های بی شماری هستید ، زمان حذف کردن آن ها بسیار آزار دهنده خواهد بود . در غیر این صورت شما می توانید پیام ها را به صورت تک تک حذف کنید ، اما باید بدانید که با این کار پیام ها به طور کامل حذف نخواهند شد و به جای حذف شدن فقط به آرشیو منتقل می شوند و هنگامی که شخصی پیامی برای شما ارسال کند دوباره پدیدار خواهند شد!
اکنون ما به شما کمک خواهیم کرد تا بتوانید با استفاده از برنامه Facebook Fast Delete Messages که بر روی مرورگر کروم نصب می گردد پیام های فیس بوکتان را با یک کلیک حذف کنید.

حذف پیام ها در فیس بوک ( آهسته )
شما امکان باز کردن صفحه پیام هایتان را در فیس بوک و انتقال آن ها را به آرشیو دارید ، اما این امر فقط به صورت تک به تک امکان پذیر است. به هر حال با این روش پیامی که حذف می کند ابدا از بین نمی رود و به محض دریافت پیام جدید دوباره از آرشیو به صندوق پیام شما منتقل می شوند.

برای حذف پیام های تکی ، یک پیام را باید باز کنید ، این کار کار را با کلیک بر روی Action و Delete Messages انجام دهید.

با این کار شما تمامی پیام هایی که این دوستتان برای شما ارسال کرده را مشاهده خواهید کرد ، با استفاده از تیک کنار هر پیام ، آن هایی را که قصد حذف کردنشان را دارید انتخاب نمایید و یا اگر کلا می خواهید همه ی پیام های مربوط به این شخص حذف گردد بر روی Delete All کلیک کنید.

آیا کسل کننده به نظر نمی رسد ؟

حذف همه ی پیام ها در فیس بوک در یک لحظه
برای کنترل پیام ها باید با مرورگر کروم به Facebook Fast Delete Messages بروید و بر روی Add to Chrome کلیک کنید تا بر روی مرورگرکروم نصب گردد.

با این عمل ، این ضمیمه به طور کامل و خودکار بر روی مرورگر شما نصب خواهد شد. اکنون برای حذف کردن پیام های شخصی در فیس بوکتان بدون انجام عمل تک تک ، صفحه فیس بوک خود را باز کنید و به بخش پیام ها بروید. شما اکنون دو دکمه جدید را مشاهده خواهید کرد.
دکمه قرمز رنگی که در کنار هر پیام موجود است ، آن پیام را به طور کامل حذف خواهد کرد و در نوار ابزار بالای صفحه ، دکمه ی Delete All همه ی پیام های موجود را از بین خواهد برد.

سخن آخر
به کمک این افزونه ، شما دیگر نیازی به انجام عملیات طولانی برای حذف کردن پیام هایتان نخواهید داشت. اکنون از قابلیت حذف با یک کلیک لذت ببرید.

دیدگاه خود را وارد کنید
تعداد دیدگاه ها : 52 دیدگاه
  1. ممنون بابت مطالب عالی ات
    دنبال یه آموزش هستم که دوستان رو مدیریت کنم
    به عنوان مثال تمام دوستان من وقتی میخوان بقیه دوستانم رو ببینند فقط قادر به دیدن دوستان مشترک (هم گروه) خودشون باشند .
    راه حلی هست .؟؟

    1. به طور خودکار ، وقتی دوست شما بر روی اسم شما یا به پروفایل شما می آید ابتدا دوستان مشترکتان را مشاهده خواهد کرد ، اما اگر به بخش دوستان شما برود لیست کلی را خواهد دید.

    2. نه دیگه اینطوری نیست
      فیس بوک مثل اینکه قابلیتی واسه اینکار گذاشته ولی متاسفانه هر چی دنبالش گشتم نتونستم پیداش کنم
      چند نفر رو دیدم که اینکارو کردن.

    3. اما من به تازگی این قابلیت رو امتحان هم کردم
      اما نگران نباشید ، به زودی آموزش تصویری و کاملی در این باره قرار خواهم داد و می توانید استفاده کنید

  2. سلام ممنون عالی بود.
    در مورد فیس بوک من یه کمک لازم دارم. دوستی دارم که پس از سال ها از طریق فیس بوک هم دیگه رو پیدا کردیم. متاسفانه اشان فقط پیام های سیاسی مذاره و من سیاسی نیستم. اگر ایشان رو حذف کنم که دوستم را گم کرده ام اگر همین جور بمونه دوستان و همکاران فکر می کنن من هم سیاسی ام.
    چه کنم که هم دوستم تو کنتاکت هام بمونه هم پیام های ایشان را فقط خودم بتونم ببینم؟

    ممنون از راهنمایی دوستان

    1. دوست عزیز ، در آموزشی دیگر در همین سایت و در همین رابطه به طور کامل در این باره صحبت کرده ام ، پیشنهاد می کنم این مطلب را مطالعه نمایید.

    2. ممنون می شم اگه لینکش را هم بذارین. من گشتم متاسفانه پیدا نکردم.
      بازم ممنون

    3. مطلب مورد نظر با عنوان ” ۷راه برای مدیریت بهتر wall در فیس بوک ” و با آدرس
      https://www.gooyait.com/1391/05/21/7-ways-to-better-manage-the-wall-on-facebook.html
      نیاز شما را برآوره خواهد کرد
      با تشکر

    1. باید در ابتدای ثبت نام یک ایمیل غیر کاری را ثبت کنید و یا حالا به بخش تنظیمات بروید و تیک ارسال پیام را بردارید

  3. سلام .من تازه در فیس بوک عضو شدم . میشه راهنماییم کنید که چطور میشه یک پیام برای کسی ارسال کرد

  4. سلام. من fcebook Delete All Messages رو نصب کردم اما گزینه های نشون داده شده تو تصویر نیمد برام.
    لطفا راهنماییم کنید

  5. salam.bebakhshid ye soal dashtam mishe rahnamaeim konid : facebook ozv shodam va havasam nabod 1map ijad kardam hala mikham pakesh konam bayad chikar konam?

  6. سلام. من اینکارو کردم حتی تو کروم هم اد شده اما گزینه ی delet all رو ک کنار پیغام جدید اومده میزنم هیچ اتفاقی نمیافته. چرا؟

  7. سلام
    من جديداً در صفحه فيس بوك تبليغات ميبينم كه باعث هدر رفتن دانلودم ميشه چه جوري غير فعالش كنم.(البته اين مشكل موقع باز كردن بروزر هاي ديگه هم ديده ميشه)
    ممنون از راهنمايتون

  8. سلام.
    من یه حساب کاربری فیس بوک ساختم .
    ولی نه دوستی نه کسی تو فیسم نشون میده هیچی هیچی وقتی میزنم یافتن دوستان ایمیلم نشون میده که زیر ایمیلم کلمه یافتن دوستان هس و وقتی کلیک میکنم.ایمیلم رو باز میکنه. وقتی گزینه agre رو میزنم یه پیغام خطا میده میگه حساب کاربری ایمیل نامعتبر در صوورتی که وارد ایمیلم شدم و خیلی ایمیل از طرف فیس بوک اومده میگه یک مرحله تا پایان ساخت فیس هس وقتی میزنم بازن خطای قبلی هستش.لطفا راهنمایی کنید.

  9. سلام
    واسه من پیام فیس بوکی اومده اما نه توقسمت inbox تو قسمت oder بود!!
    چه پیامهایی تو این قسمت قرار میگیرن
    با اینکه هر پیامی که واسم ارسال میشه از طریق ایمیل میتونم با خبر شم اما پیامهایی که به oder بوده ،تو ایمیلام قابل مشاهده نیست!چه دلیلی میتونه داشته باشه؟
    ممنون

  10. سلام.چطور ممکنه پیامی رو که فرستادیم حذف کنیم؟یا تبدیل به هرزنامه بشه؟
    ممنون

  11. سلام
    راهی هست که بشه پیامهایی که به یک شخص خاص دادیم از لیست پیامهاش حذف بشه؟

  12. سلام خسته نباشین من اگر نخوام کسی بفهمه که چه کسی زیر عکس منو لایک کرده چیگار کنم چون از اون لایک مستقیما لینک میشه به صفحه اون شخص .تنظیمات مربوط به پرایوسی رو هم انجام دادم وبه عنوان follower viewوارد صفحه شخصیم شدم ولی باز اون لایک ازبین نمیره تو رو دا بگین چیکار کنم ممنون.

  13. سلام وقتتون بخیر ببخشید من الان دوروزه هر چی پسورد فیسمو میزنم میگه پسوردتون قدیمیه باید پسورد جدید بدیدچون از طریق کامپیوتر دیگه رفتم هر چی هم میزنم که از طریق اس ام اس بهم کد بده نمیده چکار باید بکنم بعدشم یک صفحه باز میشه برای عوض کردن پسورد که سه تا گزینه داره یکیش از طریق ایمیله یکیش تلفن و اونیکی هم از طریق یاهو اما هیچ جوری نتونستم میشه راهنماییم کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *