پیش نمایش Sony Xperia J

پیش نمایش Sony Xperia J
  • 1391/5/31
  • امیر امام جمعه
  • 2

چندی پیش شاهد این بودیم که مشخصات محصول جدید شرکت سونی یعنی Xperia J به بیرون درز کرد. اما این بار این گوشی هوشمند همانند دیگر اعضای خانواده خود مثل Xperia T و Xperia XT شاهد انتشار یک پیش نمایش قبل از عرضه رسمی میباشد. انتظار میرود معرفی رسمی این محصول در همایش IFA انجام شود.

Xperia J دارای طراحی همانند دو مدل دیگر خانواده Xperia یعنی T و XT میباشد اما از لحاظ سخت افزاری دارای امکانات کمتری است. صفحه نمایش آن از نوع FWVGA LCD و اندازه 4 اینچی است اما به گفته Mobile-review زاویه دید آن بسیار زیاد نیست.

این گوشی از چیپست Qualcomm Snapdragon MSM7227A قدرت میگیرد که شامل پردازشگر Cortex-A5 ، پردازشگر گرافیکی Adreno 200 و 512 مگابایت رم میباشد. این چیپست مشابه مدلی است که در Galaxy S Dous محصول شرکت سامسونگ به کار رفته است. گفته میشود چیپست گوشی دارای کارایی مناسبی با نسخه بستنی حصیری اندروید است و در کنار آن یک باطری 1700 میلی آمپری قرار دارد. در صورت استفاده سنگین از دستگاه باطری میتواند برای یک روز کافی باشد اما در حالت عادی تا دو روز نیز دوام میاورد. در آخر Xperia J با قیمت 150 الی 160 یورو عرضه میشود که دارای کیفیت ساخت و صفحه نمایش خوب و صدای عالی میباشد.

منبع : GSMArena

دیدگاه خود را وارد کنید
تعداد دیدگاه ها : 2 دیدگاه
  1. سلام
    من چند روز که اکسپریا جی خریدم ولی وای فایش کارنمی کنه می خواستم بگم اگه میشه کمکم کنید؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *