اولین تلویزیون 4K و 3D توسط LG با اندازه 84 اینچ

اولین تلویزیون 4K و 3D توسط LG با اندازه 84 اینچ
  • 1391/6/3
  • امیر امام جمعه
  • 2

شرکت LG به تازگی محصول جدید خود را از سری تلویزیون های Ultra Definition با اندازه 84 اینچ معرفی کرد. این محصول اولین تلویزیونی میباشد که با این اندازه دارای رزولوشن 4K و قابلیت نمایش سه بعدی (3D) میباشد. پنل بسیار بزرگ این تلویزیون دارای رزولوشن تصویر 2160*3840 میباشد که به طور معمولی چهار برابر بیشتر از رزولوشن تلویزیون های 1080p یا Full HD میباشد.

اسم این محصول 84LM9600 میباشد و به همراه سینمای سه بعدی LG عرضه میشود و همان طور که از نامش پیداست قابلیت سه بعدی را برای این تلویزیون به ارمغان میاورد. برای مشاهده محتوای سه بعدی بر روی این دستگاه لازم است که از عینک های مخصوص سه بعدی استفاده نمایید.

مشخصات و رزولوشن این تلویزیون بر روی کاغذ بسیار عالی به نظر میرسند اما در حقیقت محتوای بسیار کمی در دنیا وجود دارد که از رزولوشن 4K پشتیبانی میکنند. و این بدین معنی است که شما در خوشبینانه ترین حالت نیز باید در اکثر اوقات تصاویر را با کیفیت 1080p بر روی یک نمایشگر 84 اینچی مشاهده کنید. قیمت این دستگاه نیز 22.105 دلار میباشد و باعث میشود قشر وسیعی از افراد توان مالی خرید آن را نداشته باشند. اما اگر شما مقدار زیادی پول اضافی در اختیار دارید و میخواهید بهترین تلویزیون جهان را در اختیار داشته باشید خرید این محصول گزینه مناسبی برای شما میباشد.

این محصول LG از ماه آینده در خارج از کره جنوبی و در قاره های آمریکای شمالی ، اروپا ، آسیا و آمریکای لاتین عرضه میشود.

منبع : GSMArena

دیدگاه خود را وارد کنید
تعداد دیدگاه ها : 2 دیدگاه
  1. به نام خدا
    اگه این تلویزیون روبا اون دوتا دختر می فروشن همین الان پولشو می دم
    فدات

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *