IFA : جمع بندی محصولات جدید شرکت Dell

IFA : جمع بندی محصولات جدید شرکت Dell
  • 1391/6/9
  • امیر امام جمعه
  • 0

در قبل جمع بندی کلی را از محصولات شرکت سونی برای شما منتشر کردیم و این بار نوبت به شرکت دل رسیده است. البته از قرار دادن مطلب جمع بندی برای بعضی از شرکت ها همانند سامسونگ معذوریم زیرا محصولات جدید معرفی شده توسط این شرکت بسیار زیاد است و در حال حاضر امکان قرار دادن آن بر روی سایت مقدور نمیباشد. به نظر میرسد همه شرکت ها قصد دارند سهمی از بازار داغ ویندوز 8 را نصیب خود کنند که ویندوز RT نیز در این بین نقش به خصوصی را دارد. شرکت دل نیز از این قاعده جدا نیست و محصولات جدید خود را مبتنی بر ویندوز RT قرار داده است.

سه محصول جدید شرکت دل در این کنفرانس معرفی شد که حتما باید به آنها نگاهی بکنید. اولین مورد XPS One 27 میباشد که از خانواده رایانه های All-In-One محسوب میشود. این رایانه با صفحه نمایش لمسی خود از سیستم عامل ویندوز 8 نیز پشتیبانی میکند. رزولوشن این دستگاه نیز بسیار بالا است و طبق گفته دل به صورت Quad HD یا همان 1400 * 2560 میباشد و از 3.7 میلیون پیکسل بهره میگیرد.

گزینه بعدی اولترا بوک جدید این شرکت یعنی XPS Duo 12 میباشد. ویژگی مهم این محصول که آن را در سر تیتر خبر ها قرار داده است نمایشگر لمسی آن است که این دستگاه را به یک محصول هیبریدی میان نوت بوک و تبلت تبدیل میکند. صفحه نمایش آن نیز به صورت Full HD میباشد.

و در آخر به تبلت جدید شرکت دل XPS 10 میرسیم. این تبلت همان طور که از نامش مشخص است دارای صفحه نمایش 10 اینچی میباشد و از ویندوز RT استفاده میکند. البته تمامی این قضایا به کنار زیرا عمر باطری این تبلت همه را شگفت زده کرده است و به گفته دل میتوان با یک بار شارژ 20 ساعت از آن استفاده کرد. اگر شما هم به دنبال تبلتی با عمر باطری طولانی هستید این گزینه مناسب شما میباشد.

منبع

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *