IFA: رونمایی HP ENVY x2 هیبریدی جدید ویندوز 8

IFA: رونمایی HP ENVY x2 هیبریدی جدید ویندوز 8
  • 1391/6/9
  • امیر امام جمعه
  • 2

به نظر میرسد شرکت HP قصد دارد از پیشگامان استفاده از ویندوز 8 باشد و محصولات جدید خود را مبتنی بر این سیستم عامل عرضه کند.  ENVY x2 محصول جدیدی از HP میباشد که به نوعی رایانه هیبردی محسوب میشود و از یک تبلت به همراه داک قابل حمل بهره میگیرد. بدون داک این محصول یک تبلت و با داک به یک نوت بوک تبدیل میشود. شرکت HP قصد دارد کاربران بیشتری را به استفاده از تبلت ها تشویق کند که وجود صفحه کلید برای بعضی از کارها پاسخگوی نیاز کاربران بیشتری است.

وزن دستگاه به همراه صفحه کلید در حدود 3.1 پوند است و با جدا شدن داک مربوطه به حدود 1.5 پوند میرسد. اندازه صفحه نمایش آن 11.6 اینچ است که کیفیت آن نیز HD میباشد. این محصول از سیستم عامل ویندوز 8 بهره میگیرد.

میزان روشنایی صفحه این دستگاه 400 نیت (واحد روشنایی) میباشد که صفحه آن نیز از نوع IPS LCD است و براس استفاده ها داخل و خارج از منزل مناسب میباشد. شما هم چنین با یک وبکم HD در جلو دستگاه مواجه خواهید شد و دوربین 8 مگاپیکسلی نیز در پشت آن قرار دارد. در درون دستگاه نیز از فناوری Beats Audio استفاده شده است که صدایی با کیفیت بالا را فراهم میکند. شرکت HP لوازم جانبی کاربردی را نیز برای این محصول فراهم کرده است که میتوانید جداگانه اقدام به خرید آنها کنید.

شاید جالب باشد که بدانید در این محصول از فناوری NFC نیز استفاده شده است. به کمک این فناوری میتوانید به راحتی محتوا های مختلف را با دیگر دستگاه ها به اشتراک بگذارید. هم چنین بر روی این رایانه هیبریدی از برنامه مخصوص شرکت HP مثل Connected Photo استفاده شده است که به کاربر این امکان را میدهد تصاویر خود را به طور هم زمان بر روی چندین دستگاه همگام سازی کند. این برنامه دارای قابلیت های دیگری نیز مثل به اشتراک گذاری سریع میباشد که برای چندین شبکه اجتماعی در دسترس است. دیگر برنامه موجود بر روی این دستگاه Connected Music است که قابلیت دانلود آسان موسیقی برای کاربران را فراهم میسازد.

منبع

دیدگاه خود را وارد کنید
تعداد دیدگاه ها : 2 دیدگاه
    1. دوست عزیز معمولا در این همایش ها مشخصات کامل گفته نمیشه و فقط به برخی از اونها اشاره میشه. اگر اطلاعات تکمیلی از محصولات منتشر بشه حتما بر روی سایت قرار خواهیم داد

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *