IFA: محصولات صوتی جدید شرکت فیلیپس

IFA: محصولات صوتی جدید شرکت فیلیپس
  • 1391/6/9
  • امیر امام جمعه
  • 0

شرکت فیلیپس نیز به تازگی تعدادی از محصولات صوتی جدید خود از سری Fidelio را در همایش IFA معرفی کرد. تمامی این محصولات بر روی ارائه کیفیت و صدای بهتر تمرکز دارند و شامل هدفون و بلندگو قابل حمل میشوند. نام این محصولات Fidelio Portable Speaker ، Fidelio X1 headphones ، Philips Urban Micro sound system و Philips Soundbar میباشد.

اولین محصول بلندگو قابل حمل Fidelio میباشد. این محصول در سه نوع چرمی ، فلزی و چوبی عرضه خواهد شد. البته شرکت فیلیپس تاکنون جزییاتی از سخت افزار به کار رفته در این بلندگو منتشر نکرده است. این وسیله مناسب برای کاربرانی است که از گوشی های هوشمند و تبلت ها استفاده میکنند و قصد دارند به کمک فناوری بلوتوث موسیقی های خود را با صدایی بهتر گوش دهند.

محصول بعدی هدفون Fidelio X1 است که به گفته شرکت فیلیپس از مواد بسیار عالی ساخته شده و کیفیت صدای بی نظیری را ارائه میدهد. هم چنین در این نوع هدفون از معماری آکوستیک استفاده شده است و علاوه بر آن دارای طراحی بسیار جذابی نیز میباشد. درباره این محصول نیز جزییات بیشتری در اختیار نیست.


Philips Urban Micro یک سیستم مستطیل شکل است که در بالای خود مکانی را برای ورودی CD دارد و هم چنین در کنار آن داک مخصوص آیفون قرار گرفته است و میتواند موسیقی های موجود بر روی دستگاه را پخش نماید. بلندگو های موجود در درون دستگاه با زاویه ای خاصی قرار گرفته اند تا صدای استریو را به وجود بیاورند. Soundbar نیز قابلیت دیگری است که توسط فیلیپس معرفی شده و دارای سنسور هایی میباشد که بسته به موقعیت های مختلف میتوانند نحوه پخش موسیقی را کنترل کنند.

منبع

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *