IFA : تلویزیون های هوشمند و OLED جدید سامسونگ

IFA : تلویزیون های هوشمند و OLED جدید سامسونگ
  • 1391/6/9
  • امیر امام جمعه
  • 0

بار دیگر با شما هستیم و قصد داریم محصولات جدید شرکت سامسونگ را در همایش IFA 2012 معرفی کنیم. دو محصول جدید این شرکت از خانواده تلویزیون های هوشمند و OLED هستند و در ابعاد 55 و 75 اینچ و با نام های ES9500 OLED و ES9000 smart TV رونمایی شده اند. گفته شده است که این تلویزیون ها دارای کیفیت بسیار بالایی میباشند و تجربه ای بی نظیر را برای کاربران فراهم خواهند کرد.

ES9500 OLED TV دارای صفحه نمایش 55 اینچی میباشد و گفته میشود که دارای تنوع رنگ غنی تر و زمان پاسخگویی کوتاه تری نسبت به تلویزیون های قدیمی میباشد. در این تلویزیون ها از پیکسل هایی استفاده شده است که توانایی انتشار خود به خودی را دارند و کیفیت نمایش بهتری را ایجاد میکنند. سامسونگ جزییات بیشتری درباره تنوع رنگ ها ، ابعاد و دیگر مشخصات این دستگاه منتشر نکرده است.

همانند همه نمایشگر های OLED تلویزیون ES9500 نیز توانایی بیشتری را در پاسخگویی دارد و به گفته سامسونگ این زمان 1000 بار سریع تر از تلویزیون های LCD قدیمی میباشد. بدین معنی که در صحنه هایی که بسیار سریع اتفاق می افتند کیفیت جذاب تری را شاهد خواهیم بود. دیگر قابلیت به کار رفته در این دستگاه Multi-View میباشد که به دو کاربر اجازه میدهد تا به طور هم زمان دو برنامه مختلف را مشاهده نمایند.

البته باید بگوییم که برای مشاهده هم زمان دو برنامه توسط دو کاربر باید حتما از عینک های Multi View 3-D استفاده کرد که دارای هدفون هایی نیز هستند. سامسونگ هم چنین از تلویزیون 75 اینچی ES9000 LED نیز رونمایی کرد که از خانواده هوشمند ها میباشد. این تلویزیون فقط 7.9 میلیمتر ضخامت دارد و از یک دوربین نیز بهره میگیرد که قابلیت تشخیص چهره را نیز دارا میباشد. هر دو مدل توانایی کنترل توسط صدا و حرکات دست را دارند.

منبع

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *