IFA: جمع بندی محصولات جدید سونی در نمایشگاه IFA 2012

IFA: جمع بندی محصولات جدید سونی در نمایشگاه IFA 2012
  • 1391/6/9
  • امیر امام جمعه
  • 0

همان طور که در جریان هستید همایش IFA 2012 هم اکنون در شهر برلین آلمان در حال برگذاری میباشد. تا کنون شرکت های مختلفی محصولات جدید خود را در این همایش معرفی کرده اند که سونی نیز یکی از آنها میباشد. در این مطلب قصد داریم جمع بندی کلی را از محصولات جدید سونی به شما ارائه دهیم. این محصولات از تلویزیون های 84 اینچی تا تبلت های اندرویدی میباشد.

البته به طور مشخص سونی محصولات زیادی را در همایش معرفی کرده است ولی ما فقط به معرفی مهم ترین آنها میپردازیم. اولین و ستاره محصولات سونی تلویزیون 84 اینچی Bravia HD میباشد. این اولین تلویزیون 4K از سوی سونی است و با رزولوشن 2.160*3.840 عرضه میشود. قابلیت های بسیاری مثل نمایش سه بعدی بر روی این دستگاه قرار دارد.

محصول بعدی در زمینه موبایل میباشد. بدون شک در چند ماه اخیر شاهد این بودیم که سونی توانست محبوبیت بسیار بیشتری را در زمینه بازار موبایل به دست آورد. اما این بار به جای موبایل شاهد تبلت Xperia میباشیم که نام کلی آن Xperia Tablet S است. در آن از پردازشگر 4 هسته ای Tegra 3 استفاده شده و بر روی آن نیز نسخه 4.0 سیستم عامل اندروید قرار دارد. قیمت آن فقط 399 دلار میباشد. البته سونی دستگاه های موبایل جدید خود را نیز با نام ها  Xperia T و Xperia V معرفی کرد و نسخه ارزان تر نیز Xperia J نام دارد.

در حالی که تمرکز بیشتر کاربران علاقه مند بر روی تبلت Surface مایکروسافت جمع شده است سونی نیز تصمیم به عرضه محصولات خود برای ویندوز 8 نیز گرفته است. تبلت دیگری از سونی VAIO Duo 11 نام دارد. تصویر بالا مربوط به این تبلت است و ممکن است رقیبی برای تبلت مایکروسافت به شمار بیاید. در آن از پردازشگر Core i7 ، چهار گیگابایت حافظه رم و 256 گیگابایت حافظه SSD استفاده شده است.

دستگاه جالب دیگری که سونی در طی همایش معرفی کرد مربوط به فناوری سه بعدی میباشد. نام این دستگاه HMZ-T2 Personal 3D Veiwer است که برای نمایش محتوای سه بعدی به صورت خصوصی و کامل منحصر به فرد میباشد. البته تا هم اکنون اطلاعات زیادی درباره آن منتشر نشده است اما در آن از فناوری NFC و بلوتوث استفاده شده است که برای اتصال بلنوگو ها به کار میروند. هم چنین میتوان این دستگاه را با  تبلت Xperia و گوشی های هوشمند سونی همگام سازی کرد. پخش موسیقی یکی از قابلیت های جالب این دستگاه است که به کمک بلندگو های بی سیم بسیار بهتر نیز میشود.

منبع

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *