IFA: اولترابوک توشیبا U925t با صفحه نمایش لمسی و لغزنده

IFA: اولترابوک توشیبا U925t با صفحه نمایش لمسی و لغزنده
  • 1391/6/9
  • عليرضا شیری
  • 0

اولترابوک جدید Toshiba دارای صفحه نمایش لغزشی است و سیستم عامل جدید Windows 8 در آن نصب شده است. نام این محصول U925t است. البته صفحه نمایش آن لمسی هم هست و طبق معمول از شیشه‌ی Gorilla به عنوان محافظ استفاده شده است.

قیمت این اولترابوک کمی بیشتر از 1000 دلار خواهد بود و احتمالاً اواخر اکتوبر روانه‌ی بازار می‌شود.

وزن آن بسیار کم است و کمی بیشتر از 3 پوند یا 1400 گرم وزن دارد. ضخامت آن هم حدود 2 سانتی متر است. صفحه کلید دارای نور پس زمینه است. خنک‌کاری و کیفیت سخت‌افزار استفاده شده خیلی خوب است به طوری‌ که سروصدای بسیار کمی دارد.

دو دوربین در این اولترابوک دیده می‌شود. دوربین اول همان کاربرد وبکم را دارد و در سمت جلو نصب شده و دوربین دوم که رزولوشن آن مشخص نیست، در کنار یک LED به عنوان فلش قرار گرفته است.

دو پورت USB 3.0، خروجی HDMI، خروجی هدفون، کلید کنترل صدا، قفلی برای چرخش صفحه نمایش و یک پردازنده‌ی عالی در این اولترابوک به کار رفته است. یکی از Core i5های نسل سوم اینتل با کارت گرافیک مجتمع HD 4000 اینتل مسئول پردازش است. فضای ذخیره‌سازی 128 گیگابایت و از نوع SSD است.

تکنولوژی صفحه نمایش بی‌سیم اینتل (Intel Wireless Display Technology) هم در این اولترابوک به کار رفته است. توشیبا یک نرم‌افزار برای ساده‌تر کردن کار با ویندوز 8 آماده کرده که نام آن Desktop Assist است.

صفحه نمایش قطری برابر با 12.5 اینچ دارد و نرم‌افزارهای خاص توشیبا مثل Toshiba Central، Book Place و Toshiba App Place نیز روی اولترابوک نصب شده است و می‌توان از واسط لمسی ویندوز 8 آنها را اجرا نمود.

 منبع: slashgear

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *