IFA : لنوو و دو AIO جدید IdeaCentre B340 و B545

IFA : لنوو و دو AIO جدید IdeaCentre B340 و B545
  • 1391/6/10
  • امیر امام جمعه
  • 0

اگر شما هم از کسانی میباشد که به دنبال رایانه های all-in-one با صفحه لمسی 10 نقطه ای هستید پس نگاهی به سری B شرکت لنوو نیز بیاندازید. محصولات این شرکت یعنی IdeaCentre B340 و B545 با صفحه نمایش های بزرگ احتمالا گزینه مناسبی برای شما میباشند. B545 دارای صفحه نمایش 23 اینچ بدون قاب است و B340 نیز دارای صفحه نمایش کوچک تر 21.5 اینچی میباشد که البته میتوان از آنها به عنوان تلویزیون با کیفیت بالا نیز استفاده کرد.

B340 یکی از این دو دستگاه است که از قابلیت اختیاری OneKey TV پشتیبانی میکند. به کمک این قابلیت میتوان با یک کلیک نمایشگر را به یک تلویزیون تبدیل کرد. بعد از این که قابلیت مورد نظر را فعال کردید دیگر نیازی به استفاده از سیستم رایانه به طور مستقیم ندارید. البته رایانه ای دیگر از این خانواده یعنی B320 نیز وجود دارد که دارای صفحه نمایش به صورت Full HD میباشد.

رایانه دوم کمی پیشرفته تر است و از سخت افزار مخصوص به تلویزیون به طور مستقل بهره میگیرد. لوازم مورد نیاز برای این کار در داخل رایانه و جدا از سیستم آن قرار گرفته است. هم چنین باید بگوییم مدل B320 که قبلا به آن اشاره کردیم از قابلیت تصویر در تصویر نیز پشتیبانی میکند بدین معنی که در یک صفحه میتوانید تلویزیون را مشاهده کنید و در صفحه دیگر از رایانه خود استفاده نمایید. به گفته شرکت لنوو این اولین رایانه ای است که از سخت افزار مخصوص به تلویزیون در داخل خود استفاده میکند.

مدل B340 هم چنین دارای سیستم Dolby Advanced Audio V2 میباشد که در کنار آن گرافیک NVIDIA GeForce 615 1GB/512M قرار گرفته است و از DirectX 11 بهره میگیرد. رایانه از حافظه رم 8 گیگابایت از نوع DDR3 استفاده میکند و در صورت نیاز میتوانید DVD ROM آن را به Blu-ray Disc drive ارتقا دهید. نسخه 2.1 بلوتوث نیز بر روی این رایانه وجود دارد. قیمت این محصولات یعنی B340 و B345 به مقدار 599 دلار میباشد و از ماه اکتبر عرضه میشوند.

البته مدل دیگری یعنی B545 نیز وجود دارد که دارای قیمت 699 دلاری میباشد و صفحه نمایش 23 اینچی بدون قاب را دارد که از فناوری 10 نقطه لمسی بهره میگیرد و بر روی آن ویندوز 8 قرار گرفته است  (البته در آینده). پردازشگر آن از مدل A10 شرکت AMD میباشد و دارای دیسک بلو-ری و خروجی HDMI است.

منبع

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *