آپدیت جدید برای اندروید 4.1

آپدیت جدید برای اندروید 4.1
  • 1391/6/10
  • امیر امام جمعه
  • 1

گوگل به تازگی آپدیت جدیدی را برای نسخه 4.1 سیستم عامل محبوب خود منتشر کرده است. این آپدیت تمرکز بیشتری بر روی قسمت های کاربردی دارد و امکانات جالبی را به دستگاه های دارای اندروید 4.1 اضافه میکند. اگر شما هم از دارندگان گوشی ها و یا تبلت های مبتنی بر اندروید 4.1 هستید پیشنهاد میکنیم هر چه زودتر دستگاه خود را آپدیت نمایید. در ادامه نگاهی به امکانات جدید اضافه شده در این آپدیت میپردازیم.

در آپدیت گوگل به طور کلی سه ویژگی جدید وجود دارد. اولین ویژگی مربوط به فیلم های سینمایی در حال پخش و اطلاعات مربوط به آنها میباشد که بسیار مناسب برای علاقه مندان به هنر و سینما هست. پشتیبانی از تماس های اورژانسی نیز به این آپدیت اضافه شده است. هم چنین در مواقع ضروری و شرایط آب و هوایی بد هشدار اضطراری نمایش داده میشود. این قابلیت ممکن است در برخی از نقاط جهان حتی جان انسان هایی را نیز نجات دهد!

سومین قابلیت اصلی اضافه شده در این آپدیت مخصوص هواداران سرسخت ورزش است. از این پس کاربران میتوانند اخبار جدید مربوط به تیم محبوب خود را بر روی گوشی دنبال کنند. این تیم ها مربوط به اکثر ورزش ها مثل فوتبال ، فوتبال آمریکایی ، هاکی ، بیس بال و … میباشد. البته باید ذکر کرد که گوگل فعلا تیم های بسیار حرفه ای را در این سیستم قرار داده است و برای تیم های دیگر فعلا باید صبر کرد.

شما از هم اکنون میتوانید این آپدیت را از Play Store دریافت کنید. البته انتظار تغییرات زیادی را در دستگاه خود نداشته باشید زیرا در این آپدیت فقط برخی از قابلیت های کاربردی و ضروری اضافه شده است.

منبع

دیدگاه خود را وارد کنید
1 دیدگاه
  1. سلام…من گلکسی نکسوس دارم و همونطور که میدونید آندروید 4.1 خیلی وقت پیش برای اولین بار برای این گوشی منتشر شد…اما تاکنون هیچ آپدیتی برای من در زمینه آندروید جیلی بین ارسال نشده (در بخش تنظیمات و در قسمت About phone نیز آپدیت من 4.0.4 هست)
    به نظر شما آپدیت گوشیم در راه هست یا اصلا نمیاد؟ لطفا یه جواب قطعی بدین…ممنون

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *