IFA: پروژکتور سه بعدی Full HD سونی به نام VPL-HW50ES رونمایی شد

IFA: پروژکتور سه بعدی Full HD سونی به نام VPL-HW50ES رونمایی شد
  • 1391/6/10
  • عليرضا شیری
  • 0

Sony از آخرین پروژکتور خانگی خود در نمایشگاه IFA 2012 پرده برداشت. مدل VPL-HW50ES جدیدترین پروژکتور Full HD و سه بعدی سونی است که به دنبال مدل قبلی VPL-HW30ES عرضه می‌شود. این پروژکتور در مقایسه با مدل قبلی بهتر شده و سونی آن را جزء بهترین پروژکتورهای سینمای خانگی بازار می‌داند.

یکی از مهم‌ترین قابلیت‌های آن استفاده از تکنولوژی Reality Creation سونی است. این تکنولوژی اولین بار در پروژکتور سینمای خانگی VPL-VW1000ES 4K به کار رفته بود. کار تکنولوژی خلق واقعیت این است که محتوای از دست رفته هنگام رایت ویدیو روی دیسک را باز می‌گرداند و لذا تصاویر بدون هیچ گونه افتی در کیفت عکس و رنگ نمایش داده می‌شوند.

روشنایی پروژکتور جدید سونی 1700 IM است، سونی با افزایش بازدهی لامپ و استفاده از Bright Cinema and TV روشنایی این مدل را 30 درصد نسبت به مدل قبلی بهبود بخشیده است. نسبت کنتراست دینامیکی پروژکتور نیز 1:100,000 است، با استفاده از تکنولوژی بهینه کردن کنتراست سونی، کنتراست تصویر بسته به تاریک و روشنی تصویر تغییر می‌کند.

برخی امکانات مفید نیز در VPL-HW50ES وجود دارد که شامل فرستند-گیرنده سه بعدی داخلی، شیفت عمودی تصویر به اندازه‌ی +-70% و ماکزیمم خروجی 21 دسی‌بل می‌شود. تا آخر ماه اکتوبر می‌توان این پروژکتور را در دو رنگ سیاه و سفید در اروپا تهیه کرد. در مورد قیمت هنوز خبری منتشر نشده اما مدل قبلی 3699 دلاری بود و این مدل هم به نظر ارزان نمی‌رسد.

منبع: slashgear

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *