Valve سازنده ی بازی بی نظیر Half-Life 2 نسخه‌ی اول یا Black Mesa را بازسازی می‌کند

Valve سازنده ی بازی بی نظیر Half-Life 2 نسخه‌ی اول یا Black Mesa را بازسازی می‌کند
  • 1391/6/15
  • عليرضا شیری
  • 1

هاف لایف (Half Life) نامی آشنا برای بازی‌خورهاست، چند سال از عرضه‌ی نسخه‌ی اول این بازی می‌گذرد و نسخه‌ی دوم هم عرضه شده است. Half Life 2 در سال 2004 عرضه شده که از بهترین بازی‌ها بود و در مجموعه بازی Orange Box که در بسیاری از وب‌سایت‌ها به عنوان برترین بازی تاریخ PC معرفی شده، قسمتی از داستان Half-Life 2 را دنبال کردیم. داستان بازی هنوز کامل نشده اما نمی‌خواهیم در مورد ادامه‌ی آن صحبت کنیم بلکه می‌خواهیم در مورد بازسازی نسخه‌ی اول به نام Black Mesa صحبت کنیم.

کمپانی Valve اخیراً اعلام کرده که در روز 14 سپتامبر (جمعه‌ی آتی) نسخه‌ی رایگان Black Mesa را با گرافیک و فیزیک به روز شده و البته کمی تغییر در داستان آن، عرضه می‌کند. البته نسخه‌ی کامل بازی در این روز عرضه نمی‌شود، Carlos Montero رئیس تیم سازنده می‌گوید هدف از ارائه‌ی این نسخه، آشنایی کاربران با بازی بوده و نسخه‌ی کامل بعداً عرضه خواهد شد.

در نسخه‌ی نصفه‌کاره می‌توان بخش زیادی از داستان Lambda Core را بازی کرد و حدود 10 ساعت برای تمام کردن آن زمان لازم است. تیم سازنده اعلام کرده که Xen دیگر یک پیش درآمد برای Half-Life نیست و خود یک بازی کامل است و حتی فراتر از یک فصل بازی است.

منبع: vr-zone

دیدگاه خود را وارد کنید
1 دیدگاه
  1. سلام استاد من نسخه Black Mesa Early Access 3dm رو دان کرده بازی کردم ( گویا ۲۰۱۵ منتشر شده ) ولی بازی هنوز هم کامل نبود Lambda Core به بعد نیست و تمام می شود ولی مینویسد to be countiniued یعنی ادامه خواهد داشت ایا تا این لحظه ۰۶-۲۰۱۶ نسخه کامل منتشر شده ؟ اگر نشده کی منتشر خواهد شد ؟ لطفا راهنمایی کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *