5 نرم‏افزار برای تبدیل آیفون خود به اسکنر

5 نرم‏افزار برای تبدیل آیفون خود به اسکنر
  • 1391/6/18
  • Jeff Mosawy
  • 2

فصل مدارس و دانشگاه‏ها در راه هست و همچنان بعضی از محصلان شاید به دنبال داشتن یک دستگاه اسکتر سریع و به اصطلاح «دم‏دستی» هستند تا در مواقع ضروری، یک برگه‏ و یا صفحه‏ای خاص را کپی کرده و نسخه‏ای از آن را در اختیار داشته باشند. در این پست، سعی شده که با معرفی 5 نرم‏افزار در این رابطه، تا حدودی نیاز شما را به دستگاه اسکنر در مواقعی که مثلاً در دانشگاه هستید، برطرف نماید. این پست را دنبال کرده، تا با این 5 نرم‏افزار آشنا شوید.

1. TurboScan: نرم‏افزار TurboScan را می‏توان جزو نرم‏افزارهای برتر در این باب دانست. این نرم افزار با در اختیار گذاشتن این قابلیت به کاربر خود که با 3مرتبه عکس‏برداری از همان صفحه در همان لحظه، یک کیفیت فوق‏العاده‏ای را از آن سند در اختیار شما قرار می‏دهد. همچنین می‏توانید با اسکن کردن چندین صفحه در یک مرحله، همه آن‏ها را در یک فایل در کنار هم داشته باشید. از نقاط قوت نرم‏افزار، امکان ایمیل کردن عکس اسکن شده از سند را مستقیماً از خود نرم‏افزار دانست. اما ضعف آن در قابلیت به اشتراک کذاری آن در فضاهای ابری همانند iCloud، Dropbox و… است.

می‏توانید با پرداخت 1.99$، آن را از App Store دانلود کنید.

2. Scanner Pro: آپدیت اخیر این نرم‏افزار، هماهنگ‏سازی آن با iCloud را اضافه کرده و این بدان معناست که با اسکن کردن یک سند، می‏توانید آن را همزمان بر روی iPhone، iPod و iPad خود داشته باشید. اگر هم شما از iCloud یا Dropbox استفاده نمی‏کنید، میتوانید با استفاده از Google Drive، Evernote و یا E-mail آن را به اشتراک بگذارید. مثل نرم‏افزار قبلی، می‏توان با استفاده از آن، چندین سند را اسکن و همه آن را در یک فایل قرار داد. فایل های ذخیره شده، در دو فرمت PDF و JPG، بسته به تنظیمات داده شده توسط کاربر، قابل تغییر است.

می‏توانید با پرداخت 6.99$، آن را از App Store دانلود کنید.

3. Genius Scan: در مقابل دو نرم‏افزار بالا که بصورت غیر رایگان هستند، Genius Scan یک انتخاب بسیار خوب برای گروهی از افراد که تمایل به پرداخت هزینه ندارد، است. تمامی قابلیت ها و تنظیمات یک نرم‏افزار پولی از لحاظ تنظیمات نور و تصویر و… را دارا می ‏باشد. همچنان می‏توانید با انتخاب نوع فرمت ذخیره، از بین چند فرمت، یکی را برگزینید. تنها در صورتی که نیازمند استفاده از سرویس فضای ابری مانند Dropbox و یا Google Drive هستید، میبایست نسخه پولی آن با مبلغ 2.99$، خریداری کنید.

دریافت نسخه رایگان از App Store

4. CamScanner Free: دومین نرم‏افزار رایگان، CamScanner است. برنامه‏ای ساده که برای شما کار اسکن را به نحو احسن انحام می‏دهد. از قابلیت های نسخه رایگان آن می‏توان به موارد ذیل اشاره کرد: اسکن سریع، ادغام فایل ها، حفاظت از فایل با پسورد، حذف، به اشتراک گذاری، تگ کردن و یا حتی آپلود کردن آن به سرویس های ابری — همه و همه در این نسخه رایگان. Dropbox، Google Drive، Evernote و Box.net توسط این نرم افزار کاملاً پشتیبانی ‏میشوند.

دریافت نسخه رایگان از App Store

5. Prizmo: بلاشک، Prizmo حرفه ای ترین نرم افزار را در این گروه 5تایی دارد. تمامی امکانات نرم افزارهای قبلی رو کنار هم بگذارید، همه آن ها در این نرم افزار جمع شده‏اند! اما یک قابلیت دیگری دارد که آن را از سایر نرم افزارها متمایز میکند؛ آن هم این هست که سندهای متنی را میتواند به سندهای قابل ویرایش تبدیل کند؛ قابلیتی که تنها این نرم افزار آن را دارا می‏باشد.

می‏توانید با پرداخت 9.99$، آن را از App Store دانلود کنید.

در انتها، به این نکته توجه داشته باشید که هنگام انجام یک اسکن از یک سند، ابتدا از قرار دادن آن روی یک سطح کاملاً صاف اطمینان حاصل کنید و نور را به میزان کافی تنظیم کنید تا بهترین کیفیت در اختیارتان قرار داده شود.

منبع مقاله

دیدگاه خود را وارد کنید
تعداد دیدگاه ها : 2 دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *