EMOJI راه حلی برای ایجاد شکلک های گوناگون در ویندوزفون

EMOJI راه حلی برای ایجاد شکلک های گوناگون در ویندوزفون
  • 1391/6/18
  • امیر امام جمعه
  • 1

شاید بعضی اوقات استفاده از آنها بسیار بچه گانه به نظر برسد ولی شکلک ها یا همان اسمایلی میتوانند در بسیاری از مواقع مفید واقع شوند و حال و هوای یک مکالمه خسته کننده را تغییر دهند. حتی جدا از این مسئله نیز بعضی اوقات میتوان به کمک همین شکلک ها بسیاری از مفهوم های مورد نظر خود را انتقال داد یا ممکن است در بسیاری از مکالمات ضروری باشند. به کمک این شکلک های ساده میتوان بسیاری از مفاهیم را که به صورت متن مینویسیم ، بیان کرد. و در بسیاری از گوشی های هوشمند (یا معمولی) واجب است که کلیدی برای استفاده از شکلک ها وجود داشته باشد. در سیستم عامل ویندوز فون کلید مخصوص برای این کار در نظر گرفته شده است. ولی این سیستم مشکلی دارد و آن این است که کاربر برای استفاده از آنها باید تمامی علائم مختص به هر شکل را در ذهن خود جای داده باشد و کار بسیار زمانبری است زیرا فقط در نسخه Mango این سیستم عامل بیش از 500 عدد شکلک موجود است. خب ما برای حل این مشکل برنامه EMOJI به شما معرفی میکنیم. شما میتوانید تمامی کارها را به این برنامه بسپارید و دیگر نیازی به حفظ کردن علائم مخصوص به شکلک ها ندارید. هم چنین در کنار استفاده از ویرایشگر متن سیستم عامل این برنامه نیز به راحتی در دسترس شما میباشد.

در این برنامه شما شاهد 6 دسته بندی موضوعی برای شکلک های مختلف هستید که در هر یک از آنها بیش از 50 شکلک قرار دارد و حتی تعداد بعضی از آنها آنقدر زیاد است که مجبور به استفاده از اسکرول میشوید. در قسمت پایین میتوانید تمامی دسته های موجود در این برنامه را به همراه توضیح کوتاهی درباره آنها مشاهده نمایید.

Text : در اینجا شکلک هایی در مکالمات پیامکی بیشترین استفاده را دارند قرار داده شده اند.

Human : شکلک هایی که دارای ویژگی های انسانی هستند و اغلب نیز از صورت انسان الهام گرفته شده اند.

Animals : مربوط به شکلک های حیوانات و گیاهان.

Fruits : اسمایلی هایی که شاید تا به حال اسمشان را هم نشنیده اید و شامل میوه ها هستند.

Advanced : شکلک های ترکیبی با جزییات بسیار زیاد.

Miscellaneous : این طبقه بندی برنامه را به مخزنی کامل از اسمایلی ها برای ویندوز فون تبدیل میکند.

در این برنامه علاوه بر قابلیت های ذکر شده به یک کیبورد کاملا متنی نیز دسترسی دارید. برای استفاده از این کیبورد میتوانید تصویر مربوط به صفحه کلید را که در قسمت پایین برنامه و وسط قرار دارد بزنید. هم چنین برای برگشت به حالت قبلی دوباره از همان کلید استفاده کنید. EMOJI این قابلیت را در اختیار کاربر قرار میدهد تا 5 مخاطب دلخواه خود را برای دسترسی آسان تر به برنامه اضافه کند. خود برنامه نمیتواند پیامک ها را ارسال کند ولی دارای ویژگی است که به کمک آن میتوان متن ها را به قسمت ارسال پیامک منتقل کرد و سپس از آنجا اقدام به ارسال آنها کنید. این برنامه به تازگی به صورت رایگان در دسترس قرار گرفته است و از طریق لینک زیر میتوانید به آن را بر روی گوشی ویندوز فونی خود نصب کنید.

دانلود برنامه EMOJI برای ویندوز فون

منبع : Addictive Tipes

دیدگاه خود را وارد کنید
1 دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *