آنچه هر مرورگری باید داشته باشد

آنچه هر مرورگری باید داشته باشد
  • 1391/6/19
  • آزاد
  • 1

آیا شما هم از آن دسته کاربرانی هستید که به یک کار با یک مرورگر خاص عادت کرده اند؟ بیشتر از کروم استفاده می کنید یا فایرفاکس؟ شاید هم هیچ کدام و با اپرا راحت تر هستید.

نگران نباشید، اهل کار با هر کدام از این مرورگرها که باشید، افزونه ای در این صحفه انتظارتان را می کشد. با این افزونه ها دیگر لازم نسیت برای باز کردن ای میل و یا خلاصی از شر آگهای های مزاحم روی صفحه، آدرس تازه ای تایپ کنید.در ادامه افزونه هایی را به شما معرفی می کنیم که به کمک آنها می توانید بی هیچ نگرانی از ردیابی هکرها و یا دیگر سرویس دهندگان، به جست و جو و کارهایتان برسید.

 Google-Mail-Checker

  • Google Email Checker

اگر منتظر ایمیل کاری مهمی هستید و یا بیشتر کارهایتان را از طریق آن انجام می دهید، می توانید با نصب این افزونه هر لحظه از محتویات اینباکس تان با خبر شوید.

لازم نیست تب جددی باز کنید و مدام بین تب های مختلف سرگردان شوید، این افزونه گزینه ای را بالای صفحه مرورگرتان اضافه کرده و به محض وصول ای میل تازه، شما را از آن با خبر می کند و شما نیز تنها کافی است که روی پاکت نامه تان کلیک کرده و از محتویات ای میل باخبر شوید. به همین راحتی !

برای دانلود اینجا را کلیک کنید.

adblock-icon-all

  • Ad Block

همان طور که از اسمش معلوم است این افزونه به شما کمک می کند تا علاوه بر افزایش سرعت لود شدن صفحاتتان، از دست آگهی های بی موردی که نه تنها از سرعت باز شدن صفحه می کاهند، بلکه تمرکز شما را نیز بر هم می زنند خلاص شوید!

این افزونه صفحات وب مورد نظر شما را خلوت کرده و با آرامش بیشتری به سمت مطالب مورد نظرتان هدایت می کند.

برای دانلود اینجا را کلیک کنید.

 firebug

  • Fire Bug

اگر در حال کار با مرورگرتان به مشکلی برخوردید با فایر باگ می توانید آن را در کمترین زمان ممکن برطرف کنید. شما با داشتن این افزونه می توانید CSS, HTML  و Java Script  را ویرایش، اشکال زدایی و مشاهده کنید.

یکی از نکات جالب این افزونه این است که شما تمامی این کارها را می توانید در حین مشاهده صفحات وب و در همان لحظه انجام دهید .

برای دانلود اینجا را کلیک کنید.

 5dff8cf2-3a78-489d-a11d-92631802ce97_details_big

  • Tab Grouper

بیشتر اوقات هنگام جست و جو برای مقاله و یا مطالب، لینک های گوناگون شما را به سمت مورد نظرتان هدایت می کنند و شما بی توجه به اینکه تا به حال چند لینک را پشت سر هم باز کرده اید، ناگهان متوجه فهرست بلند بالایی از تب هایی می شوید که دیگر نمی دانید کدام به کدام است و پاک گیج شده و از کارهایتان هم عقب می مانید.

خب برای اینکه این مشکل دیگر اذیت تان نکند، این افزونه را دانلود و نصب کنید. این افزونه تب ها را بر اساس آدرس سایت دسته بندی می کند. تنها کافی است که روی آیکون اش کلیک کرده و تمامی تب های باز شده در صفحه تان را به شکلی مرتب و دسته بندی شده مشاهده کنید.

برای دانلود اینجا را کلیک کنید.

 d4559173-b189-4878-b211-397bcdb32425_details_big

  • Tab Valut

گاهی اوقات شما زمان کافی برای مطالعه تمامی مطالب را ندارید، از طرفی هم برای مطالعات بعدی به آنها احتیاج پیدا می کنید. خب در این صورت می توانید این افزونه را نصب کنید و نگران پریدن تب ها نباشید.

دیگر لازم نیست تا در هیستوری و بین فهرست های بلند بالا به دنبال لینک های مورد نظرتان باشید چون تمام تب ها در این گاو صندوق انتظار شما را می کشند.

برای دانلود اینجا را کلیک کنید.

دیدگاه خود را وارد کنید
1 دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *