Yandex از رقبای Google و Dropbox، 10 گیگابایت فضای رایگان به کاربران ارائه می کند

Yandex از رقبای Google و Dropbox، 10 گیگابایت فضای رایگان به کاربران ارائه می کند
  • 1391/6/20
  • عليرضا شیری
  • 8

Yandex نام یک موتور جست‌وجو به زبان روسیه‌ای است. این سرویس هم مشابه رقبایی مثل گوگل، فضای ذخیره‌سازی به صورت رایگان ارائه می‌کند اما تا به حال برای استفاده از آن نیاز به دعوتنامه داشتیم، حالا این مانع نیز رفع شده و همه می‌توانند از فضای ذخیره‌سازی رایگان Yandex استفاده کنند.

همان‌طور که می‌دانید سرویس‌های ابری مثل Google Drive، Dropbox، SugarSync و بسیاری دیگر، فضای ذخیره‌سازی محدودی در اختیار کاربران عادی قرار می‌دهند، به عنوان مثل هر سه سرویس یاد شده فضایی کمتر از 5 گیگابایت ارائه می‌کند و برای استفاده از فضای بیشتر باید حساب کاربری را ارتقا داده و هزینه‌ای به صورت ماهانه یا سالانه پرداخت کرد. سرویس Yandex نیز به همین صورت می‌باشد با این تفاوت که فضای 10 گیگابایتی برای حساب کاربری رایگان و عادی در نظر گرفته است!

در این سرویس نیز مثل Dropbox و SugarSync می‌توانید دوستان خود را دعوت کنید و از این طریق 10 گیگابایت دیگر فضا به دست آورید.

اما نحوه‌ی ثبت نام، برای ثبت نام به آدرس disk.yandex.com مراجعه کنید و روی کلید Log In کلید نمائید، حالا می‌توانید ثبت نام کنید، امکان ورود با استفاده از حساب کاربری در شبکه‌های اجتماعی نیز وجود دارد.

نرم‌افزار مربوط به فضای ذخیره سازی Tandex برای سیستم عامل Windows، OS X، Android و iPhone محیا شده است، بنابراین امکان دسترسی به فایل‌ها از طریق وسایل مختلف، وجود دارد.

اما یک سوال، شما از چه سرویسی استفاده می‌کنید؟ آیا Yandex را به آن ترجیح می‌دهید؟

منبع:  thenextweb

دیدگاه خود را وارد کنید
تعداد دیدگاه ها : 8 دیدگاه
  1. از سرویس های دراپ باکس و گوگل درایو و اسکای درایو استفاده میکنم…اسکای درایو ساده است و امن … جی درایو کاربردی و راحت و برای اشتراک گذاری فوقا العاده … و اسکای درایو یک درایو حجیم

    1. من چند ماهی از این سرویس روسی استفاده می کنم و به چند دلیل اون رو پیشنهاد می کنم . فضای خوب ، استفاده آسان و مهمتر از همه اینکه آمریکایی اروپایی نیست یه از تحریم راحتیم . سرویس میلش هم خیلی خوبه و از زبان شیرین فارسی هم پشتیبانی می کنه

  2. فقط دراپ باکس، کراس پلتفرم هستش و اندروید رو هم ساپورت میکنه، با اینوایت هایی که کردم دقیقا ۱۱٫۹۹ گیگ فضای رایگان دارم، ساده و خیلی سریعه و کوتاه کننده لینکش هم عالیه و ifttt هم ساپورت میکنه، با urldroplet.com هم میشه لینک دایرکت رو توش آپلود کرد، لوکال هم که ساپورت میکنه :-)!

  3. والا چه عرص کنم . با این وضعیت افتضاح اینترنت ایران ، 500 مگ هم زیاده چه برسه به ده گیگ و 25 گیگ و اینطور فضاها . امیدواریم دوستان اونور آبی حالشو ببرن 🙂

    1. من از همش استفاده کردم ولی فایدش چیه؟ به قول شما، سرعت اینترنت من که افتضاحه، زیاد برام فرق نمیکنه.

  4. من حدود يه سالي مي شه از DropBox استفاده مي کنم علت اينکه از اين سرويس استفاده مي کنم اينه که ظاهرا” يکي از Founder هاش يه ايرانيه و گفتم مرام بزارم. ازش راضيم و نکته قابل توجه اينه که به تازگي با گوشي Galaxy SIII يکي از دوستانم بهش لاگين کردم بلافاصله به علت اينکه از SIII و انرويد وارد شده بودم 48GB فضاي مجاني به مدت 2 سال بهم دادن.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *