Telly یک دانشنامه ویدیویی برای آندروید و آیفون

Telly یک دانشنامه ویدیویی برای آندروید و آیفون
  • 1391/6/26
  • پرهام مارزلو
  • 0

تاکنون دانشنامه های ویدیویی زیادی برای دو سیستم عامل آندروید و ios معرفی شده اند که از جمله آن ها می توان به یوتیوب ، Klip ، Vimeo و… اشاره کرد. کاربران با استفاده از این برنامه ها می توانند در زمینه های مورد نظرشان ویدیوهایی را به صورت رایگان تماشا کنند. Telly نیز یکی از این برنامه ها می باشد. این برنامه چندی پیش برای وب و ios منتشر شد و حالا نیز نسخه رسمی آن برای آندروید در فروشگاه قرار گرفته است.

پس از دریافت و نصب ، برنامه لیستی از بخش های مختلف همچون پاپ ، موزیک ، هیپ هاپ ، ورزش ، سرگرمی و… قرار می دهد و با تیک دار کردن هرکدام از آن ها می توانید ویدیوهای همان بخش را در اختیار داشته باشید. همچنین قبل از شروع به کار نیز باید ثبت نام نمایید. ثبت نام شما می تواند از شبکه های فیس بوک و توییتر نیز باشد.

همچنین پس از نصب برنامه یک ویجت زیبا و کارآمد در هوم اسکرین صفحه ایجاد می شود. پس از ورود به برنامه ، جدیدترین ویدیوها در زمینه های مورد نظرتان و همچنین ویدیوهای افرادی که دنبال می کنید را مشاهده خواهید کرد. با انتخاب هر ویدیو می توانید نظرات ، لایک ها و همچنین میزان بازدید آن ویدیو را مشاهده نمایید.

با انتخاب گزینه دوربین در بالای صفحه می توانید ویدیوهای مورد نظرتان را در شبکه Telly آپلود نمایید و آن را با دوستانتان به اشتراک بگذارید. این برنامه به شما اجازه می دهد تا ویدیو مورد نظرتان را از گالری انتخاب کنید و یا ویدیوی جدیدی را ضبط و آپلود کنید. Telly دارای یک ویدیو پلیر هوشمند و حرفه ای می باشد که بهوسیله آن می توانید ویدیوهای مورد نظرتان را به صورت آنلاین و با سرعت بالا تماشا کنید.

این برنامه با قیمت رایگان برای دو سیستم عامل آندروید و ios (آیفون و آیپد) آماده دریافت می باشد. برای دریافت برنامه می توانید به لینک رسمی آن در فروشگاه مراجعه نمایید:

لینک رسمی برنامه برای آندروید                  لینک رسمی برنامه برای آیفون و آیپد

لینک منبع: اینجا

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *