با Wise Program برنامه ها را پاک کنید (ویندوز)

با Wise Program برنامه ها را پاک کنید (ویندوز)
  • 1391/6/26
  • پرهام مارزلو
  • 1

شرکت مایکروسافت در طراحی و عرضه ویندوز ویستا ، 7 و حتی ویندوز 8 برنامه ها و امکانات فراوانی را قرار داده است ، اما در بخش پاکسازی برنامه های نصب شده کوتاهی کرده است. البته این ویندوزها دارای بخش مخصوصی برای Uninstall می باشند؛ اما این بخش به اندازه کافی هوشمند و دقیق نمی باشد. برای مثال ، هنگام پاک کردن یک برنامه یا بازی حجیم باید به بخش Unistall برویم و ممکن است نام برنامه در این بخش وجود نداشته باشد و اگر هم آن را پیدا کنید ، پس از پاک کردن ممکن است بعضی از فایل های رجیستری آن برنامه باقی بمانند.

بسیاری از کاربران در این هنگام از برنامه هایی با نام Uninstaller استفاده می کنند. این برنامه ها به کاربران کمک می کنند تا به راحتی برنامه های بی اهمیت را پاک نمایند. ما هم در این بخش به معرفی یک Uninstaller حرفه ای به نام Wise Program می پردازیم.

Wise Program Uninstaller یک برنامه کم حجم و Portable می باشد و نیازی به نصب شدن بر روی ویندوز ندارد. با استفاده از این برنامه قادر به پاک کردن برنامه ها در چند حالت خواهید بود. در اینجا منظور از چند حالت ، حالات Forced Uninstall و Safe Uninstall می باشد.

حالت Safe Uninstall برای پاک کردن برنامه هایی می باشد که به راحتی از بین می روند و پس از پاک کردن آن ها هیچ فایلی باقی نمی ماند. اما حالت Forced Uninstall برای پای کردن برنامه های حجیم و پردردسر می باشد ؛ با استفاده از این حالت می توانید اینگونه برنامه ها را به سرعت پاک کنید.(بطوری که هیچ اثری از آن ها باقی نمی ماند)

در منوی برنامه با راست کلیک کردن بر روی هر برنامه ، منویی مطابق شکل بالا نمایش داده می شود. این منو شامل مواردی همچون جست وجوی دقیق همان ورژن در گوگل و برنامه های وابسته به آن می باشد.

برای کاپ کردن هر برنامه ابتدا آن را در لیست پیدا کنید (درصورتی که پیدا نکردید آن را جست وجو کنید) و با یکی از دو روش Safe یا Forced آن را Uninstall نمایید. حالت Safe Uninstall ، بخش پاک کردن برنامه مورد نظر را بالا می آورد و توسط آن می توانید برنامه را پاک کنید. در صورتی که با استفاده از روش Safe نتوانستید برنامه را از بین ببرید ، با حالت Forced می توانید این کار را انجام دهید.

این برنامه بر روی دو نسخه 32 و 64 بیتی ویندوز ایکس پی ، ویستا ، 7 و ویندوز 8 پشتیبانی می شود و به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار گرفته است. برای دریافت برنامه از لینک زیر استفاده نمایید:

لینک دانلود برنامه

منبع:اینجا

دیدگاه خود را وارد کنید
1 دیدگاه
  1. اقای نوجوان شما که به قول خودت نوجوانی تجربه نداری چرا میای تو سایتی مثل گویا ای تی که تو زمینه ای تی فعایلت خوبی داره چیزای رو میزاری که تست نشدن و نسخه بتا هستن؟؟

    این نرم افزار دو دفعه رجیستری ویندوز منو نابود کرد

    اومدم گوگل کروم پاک کنم باش!! زد نصف رجیستریمو پاک کرد!!!

    دفعه دومم یه داستان دیگه!!

    دوستان دانلود نکنید استفادم نکنید که رجیستریتون نابود میشه!!!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *