نقد و بررسی بازی Wild Blood (آندروید و ios)

نقد و بررسی بازی Wild Blood (آندروید و ios)
  • 1391/6/28
  • پرهام مارزلو
  • 2

گیم لافت نام یکی از بهترین سازندگان بازی های گوشی های موبایل می باشد. این شرکت در سال های گذشته شاهکارهای زیادی را برای سیستم عامل های آندروید و ios خلق کرده است و به همین خاطر در انتقال کیفیت بازی های کنسولی به صفحات کوچک موبایل مشهور می باشد. The Amazing Spiderman و The Dark Knight Rises از جمله جدیدترین بازی های این شرکت برای آندروید و ios می باشند که استقبال بی نظیری را به خود اختصاص دادند.

و حالا گیم لافت در اقدامی دیگر ، بازی تاریخی حماسی Wild Blood را طراحی و عرضه کرده است. این بازی با گرافیک خارق العاده و داستانی هیجان انگیز هم اکنون در فروشگاه آیتونز برای آیفون و آیپد در دسترس می باشد و نسخه آندرویدی آن نیز در طی 30 روز آینده منتشر خواهد شد.

گروه سنی بازی این بازی 12+ می باشد و با حجم 771 مگابایت و قیمت 6.99 دلار برای پلتفرم سیستم عامل ios عرضه شده است. Wild Blood یک بازی تاریخی و با سبک سوم شخص می باشد و شما شخصیت سر لنسلوت (Sir Lancelot) را بر عهده دارید.  لنسلوت به همسر شاه آرتور علاقه دارد و شاه آرتور پس از آگاهی بر این موضوع تصمیم به قتل او می گیرد. شاه آرتور با اجیر کردن گروه خاصی از شیاطین قصد دارد تا او را به جهنم بفرستد. سر لنسلوت در این بازی باید در برابر تمامی حملات دشمنان مقاومت کند و آن ها را شکست دهد و شاه آرتور را از بین ببرد.

همانطور که ذکر شد ، این بازی در سبک سوم شخص می باشد و برای کنترل شخصیت باید از سمت چپ و راست صفحه به ترتیب برای حرکت دادن و کنترل دوربین استفاده نمایید. همچنین در سمت راست دکمه هایی برای کنترل اسلحه و حملات ویژه قرار گرفته اند. در این بازی می توانید از سلاح هایی همچون شمشیر ، تبر و تیرو کمان استفاده کرده و دشمنان خود را نابود نمایید.

همچنین با بدست آوردن امتیاز در حین کشتن دشمنان می توانید سلاح های خود را تقویت کنید و تاثیر آنان را بالا ببرید. همچنین در حین بازی با کمک کردن به زندانی ها می توانید از آن ها طلاهای بیشتری دریافت کنید.

همچنین با استفاده از طلا می توانید انرژی های ویژه ای را دریافت کنید. منظور از انرژی ویژه ، امکان انجام حملات سهمگین می باشد. با تقویت این انرژی ها ، می توانید آسیب رسانی آنان را چند برابر کنید. از جمله کاربرد های دیگر طلاها ، امکان زنده کردن دوباره خود و اجرای بازی از نزدیکترین مرحله مربوط می باشد.

همچنین در حین انجام بازی باید پازل ها و معماهایی را نیز حل کنید. این معماها به معماهای شطرنجی معروف می باشند و نمونه ای از آن ها را می توان در تصویر زیر مشاهده نمود.  با حل کردن این پازل ها می توانید پاداش های فراوانی را دریافت کنید.

گرافیک و صدای بازی

گزافیک این بازی بسیار طبیعی و خیره کننده می باشد و این مورد را می توان در هنگام دویدن و یا حمله به دشمنان مشاهده نمود ؛ به خصوص در آیپد 3 با صفحه نمایش Retina ، این بازی بسیار طبیعی و زیبا اجرا می شود. کیفیت صدای بازی نیز در شرایط راه رفتن ، دویدن و حمله به دشمنان بسیار تاثیرگزار و هماهنگ می باشد.

همانطور که گفتیم ، بازی Wild Blood هم اکنون فقط برای سیستم عامل ios (آیفون و آیپد) در دسترس می باشد و ورژن آندرویدی نیز در راه می باشد. البته لازم به ذکر است که این بازی دارای ورژنی اختصاصی برای گوشی های Tegra 3 نیز می باشد.

در مجموع ، Wild Blood یک بازی جدید و تجربه ای تازه برای کاربران گوشی ها و تبلت های هوشمند می باشد. این بازی درواقع یک شبیه ساز بازی های کنسولی می باشد. البته به گفته بسیاری از کاربران ، Wild Blood در بخش کنترل دوربین باگ هایی دارد و امیدواریم که این باگ ها در نسخه های بعدی برطرف شوند.

منبع :لینک رسمی برنامه در آیتونز

دیدگاه خود را وارد کنید
تعداد دیدگاه ها : 2 دیدگاه
  1. دانلود اخرین نسخه بازی Wild Blood برای اندروید به همراه فایل دیتا به صورت لینک مستقیم :

    http://www.farsroid.com/wild-blood

    پست بالا با آمدن نسخه ی جدید ویرایش میشود ….

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *