گوشی مبتنی بر سیستم عامل Firefox از سوی ZTE

گوشی مبتنی بر سیستم عامل Firefox از سوی ZTE
  • 1391/6/30
  • امیر امام جمعه
  • 0

در حال حاضر بیشتر علاقه مندان به دنیای فناوری اطلاعات زیادی درباره سیستم عامل موبایل شرکت موزیلا یعنی Firefox ندارند اما به تازگی شرکت ZTE برخی اخبار را در این پیرامون منتشر کرده است. به گزارش وال استریت ژورنال اولین گوشی مبتنی بر این سیستم عامل از سوی شرکت ZTE در ربع اول سال 2013 عرضه خواهد شد. البته تاکنون تاریخ دقیق تری برای انتشار این محصول مشخص نشده است.

چندی قبل شاهد این بودیم که دو شرکت موزیلا و ZTE همکاری با یک دیگر را شروع کردند و هم اکنون ZTE خبر از گوشی Firefox را میدهد. این شرکت در حال حاضر دستگاه هایی مبتنی بر سیستم عامل های ویندوز فون و اندروید را وارد بازار میکند و هم چنین قصد دارد به زودی محصولاتی از ویندوز فون 8 را نیز معرفی نماید. حرکت شرکت بسیار هوشمندانه میباشد و استفاده از چند سیستم عامل به جای اطمینان بر روی یک عدد بسیار بهتر از قبل میباشد.

انتظار میرود سیستم عامل Firefox ابتدا در برزیل عرضه گردد و همان طور که پیداست ممکن است ZTE اولین تولید کننده این محصولات باشد. باید اشاره کرد که در حال حاضر اندروید بیش از 70 درصد بازار موبایل را در اختیار دارد و سیستم عامل iOS شرکت اپل نیز در آخرین آمار ها در رتبه دوم با 16 الی 20 درصد قرار داشته است. در چنین شرایطی ظهور یک سیستم عامل جدید و رونق گرفتن آن کمی مشکل به نظر میرسد.

منبع

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *