VSDC یک کانورتر حرفه ای برای ویندوز

VSDC یک کانورتر حرفه ای برای ویندوز
  • 1391/7/1
  • پرهام مارزلو
  • 2

کانورتر (Converter) یک ابزار کارآمد و حرفه ای برای تبدیل فرمت های مختلف به یک دیگر می باشد. کانورترهای مولتی مدیا در زمینه تغییر فرمت از دیگر کانورترها پرکاربرد تر می باشند. بسیاری از کاربران ویندوز نیز از کانورترهایی همچون Xilisoft ، Format Factory و… استفاده می کنند.

امروز در این بخش به معرفی یک کانورتر ویدیویی جدید می پردازیم. نام این برنامه VSDC Free می باشد و به تازگی برای ویندوز طراحی شده است و از فرمت دستگاهایی همچون آیپد ، PCP ، پلی استیشن ، آیپاد ، ایکس باکس و بلک بری پشتیبانی می کند. این برنامه در بخش مولتی مدیا فعالیت می کند و از اکثر فرمت های معروف ویدیویی پشتیبانی می کند. این برنامه علاوه بر تغییر فرمت به شما امکان رایت فایل در سی دی و دی وی دی را نیز می دهد ؛ به طوری که نیازی به استفاده از برنامه هایی همچون Nero نیست.

VSDC در نسخه ویندوز خود دارای یک رابط کاربری بسیار ساده و کامل می باشد. کاربران در بخش Files می توانند فایل های مورد نظر را وارد برنامه کنند. همچنین این برنامه مانند دیگر کانورترها ، اجازه پیش نمایش ویدیو مورد نظر را در پنجره ای کوچک در سمت راست می دهد. فایل های اضافه شده به برنامه در بخش Source Files قرار می گیرند.

با استفاده از دو بخش Devices و Formats قادر به تعیین فرمت خروجی خواهید بود. بخش Devices به شما امکان تعیین فرمت برای دستگاه مورد نظرتان (آیپد ، آیپاد ، بلک بری ، پلی استیشن ، PSP و…) را می دهد. همچنین در بخش Formats می توانید فرمت های همچون AVI  MKV , MPG , MOV , WMV , RM , SWF و FLV را انتخاب کنید. پس از انتخاب فرمت نیز می توانید کیفیت صدا و تصویر آن را در بخش Edit Profile تغییر دهید.

قابلیت های این برنامه در اینجا به پایان نمی رسد بلکه با استفاده از بخش Editor (در بالای صفحه) نیز می توانید بخش های ناخواسته را از ویدیو جدا نمایید ؛ بدین صورت که باید ابتدا و انتها را مشخص نمایید. پس از پایان کار در این بخش ، بر روی Apply Changes کلیک نمایید.

پس از اینکه تمام تنظیمات و تغییرات را اعمال کردید ، با انتخاب گزینه Conver Files ، برنامه شروع به تبدیل فرمت خواهد کرد. برنامه ممکن است چند دقیقه ای وقت شما را برای اتمام تبدیل فرمت بگیرد.

VSDC بر روی هردو نسخه 32 و 64 بیت ویندوز های ایکس پی ، ویستا ، 7 و حتی ویندوز 8 پشتیبانی می شود . برای دریافت برنامه به لینک زیر مراجعه کنید:( این برنامه با حجم 18 مگابایت و قیمت رایگان در لینک زیر قرار گرفته است)

لینک دانلود برنامه

دیدگاه خود را وارد کنید
تعداد دیدگاه ها : 2 دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *