جدیدترین و آسانترین راه خرید سامانه پیامک

جدیدترین و آسانترین راه خرید سامانه پیامک
  • 1391/7/2
  • ITTeach
  • 0

تا چند وقت پیش سامانه های پیام کوتاه در انحصار عده ای خاص بود و دسترسی به آن برای همه امکان پذیر نبود. نیاز به ثبت شرکت و بالا بودن تعرفه ها از مهمترین موانع برای داشتن یک پنل پیامک به شمار میرفت.

با گذشت زمان و تغییر شرایط، این موانع برداشته شد و امروز داشتن یک سامانه ارتباطی آن راه سخت و دشوار سابق را ندارد. به همین علت، بسیاری از شرکتها، اشخاص و وبسایتها که تمایل دارند از صحنه رقابت حذف نشوند این نیاز را احساس کردند که برای بقای خود میبایست به روز باشند و از جدیدترین فناوری و راه ارتباطی با مخاطبان خود بهره گیری نمایند.

اما این ابتدای ماجراست. آنها زمانی که به مرحله انتخاب میرسند متوجه میشوند که شرکتهای مختلف، با شرایط و تعرفهای گوناگون و حتی در بعضی مواقع متضاد به ارائه این فناوری نوین مشغول به کار هستند که همین موضوع باعث سردرگمی کاربران برای انتخاب بهترین گزینه شده است. در این بخش قصد معرفی یکی از سایتهای مطرح و موفق ارائه سامانه پیام کوتاه را داریم.

“تبلیغات بهدیس” پنج سال است که در زمینه تبلیغات اینترنتی فعالیت میکند و در این مدت بارها و بار توسط کاربران مختلف تست شده و از آزمونهای مختلف با سرافرازی بیرون آمده است.

قیمتهای شگفت انگیز، پشتیبانی مسئولیت پذیر و دلسوز، برخورد مناسب و شرایط بازگشت وجه ویژه پس از خرید، از تمایزات “بهدیس” است.

همچنین در صورت تمایل مشتریان، امکان عقد قرارداد کتبی و آموزش کار با سامانه در محل آنها، ویژه تهرانی های عزیز  فراهم شده که مورد استقبال بسیاری از شرکتها و افراد قرار گرفته است.

مشاهده امکانات و نسخه ها 

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *