ساخت بارکدهای دو بعدی در ویندوز 8 با Barcode Generator

ساخت بارکدهای دو بعدی در ویندوز 8 با Barcode Generator
  • 1391/7/2
  • پرهام مارزلو
  • 1

بارکد ها ، علامت هایی می باشند که می توانند انواع نوشته ها را در خود جای دهند و توسط بارکد خوان ها خوانده می شوند. از جمله موارد استفاده بارکد ها می توان به نمایش قیمت و اطلاعات وسایل و اجناس اشاره نمود. همچنین در طی سال های گذشته با ورود نرم افزارهای بارکد خوان برای گوشی های هوشمند ، استفاده از بارکدها چند برابر شده است و بسیاری از وب سایت ها لینک هایشان را توسط بارکدها نیز پوشش می دهند.

اما چگونه می توان لینک ها و نوشته ها را در داخل بارکدها ذخیره نمود یا به عبارت دیگر چگونه می توان بارکد ساخت؟ برای ساخت بارکد ، نیاز به نرم افزارهای بارکد ساز می باشد. این نرم افزارها به شما کمک می کنند تا لینک و اطلاعات مورد نظرتان را به شکل بارکد در آورید.

امروز می خواهیم یک برنامه بارکدساز جدید برای ویندوز 8 را به شما معرفی نماییم. نام این برنامه Barcode Generator می باشد و به شما اجازه می دهد تا لینک ، شماره تلفن ، آدرس ایمیل ، آدرس وب سایت ، اکانت توییتر و فیس بوک ، لینک ویدیوهای یوتیوب و … را در یک بارکد ذخیره کنید.

برای دریافت این برنامه بر روی ویندوز 8 ، وارد فروشگاه مایکروسافت شده و عبارت Barcode Generator را در بخش جست و جو وارد نمایید تا لینک برنامه را بدست آورید.

پس از پیدا کردن برنامه ، وارد آن شوید تا اطلاعات بیشتری از آن در اختیار شما قرار گرید. قیمت این برنامه رایگان می باشد و تنها با کلیک بر روی گزینه install می توانید برنامه را بر روی ویندوز 8 خود نصب کنید.

در صفحه اصلی برنامه ، دو بخش قرار گرفته اند : بخش اول Last Generate می باشد که در سمت چپ قرار گرفته است و آخرین بارکدهای ساخته شده را در خود جای می دهد. بخش دوم (Create New Barcode) نیز در سمت راست قرار دارد و به شما امکان ساخت یک بارکد جدید در زمینه های آدرس ایمیل ، یوزرنیم اکانت توییتر ، شماره تلفن ، لینک ویدیو یوتیوب ، لینک معمولی ، آدرس اکانت فیس بوک و… را می دهد.

با انتخاب هر بخش ، فیلدهای متفاوتی را در اختیار خواهید داشت ؛ برای مثال ، با انتخاب بخش یوتیوب ، فیلدی برای وارد کردن آدرس ویدیو در اختیار شما قرار می گیرد. در سمت چپ نیز می توانید پیش نمایشی از بارکد در اختیار داشته باشید.

این برنامه بر روی دو نسخه 32 و 64 بیت ویندوز 8 اجرا می شود و برای استفاده از آن نیازی به پرداخت هیچگونه هزینه ای نیست.

لینک منبع: اینجا

دیدگاه خود را وارد کنید
1 دیدگاه
  1. سلام
    Windows store کلا تو ایران فعال نیست ؟ چون واسه من باز نمیشه و این ارور رو میده
    windows store isn’t available in your region
    اول که داشتم ویندوز نصب میکردم کشور رو ایران انتخاب کردم
    گفتم برم کشور رو عوض کنم شاید خوب شه تو کنترل پنل دست کاری کردم تو اکانت مایکروسافتمم کشور رو US انتخاب کردم اما فرقی نکرد با vpn هم وصل میشم باز نمیشه
    راه حلی سراغ دارین؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *