سرگرمی روز جمعه : روح مهاجم

سرگرمی روز جمعه : روح مهاجم
  • 1391/7/4
  • مهرداد ارجمندی
  • 0

در بازی این هفته یک روح بزرگ است که می خواهد به دنبال آدم ها بیاید . به نظر خودتان آیا می توانید در هر مرحله کار را با موفقیت انجام دهید و یا می خواهید دوستان خود را برای همیشه از دست بدهید ؟

روح مهاجم

در این بازی تعداد ده مرحله فرار شبحی جالب در انتظار شماست .

نحوه بازی خیلی ساده است . هنگامی که مرحله ای را شروع کردید ، بر روی گوی کلیک کنید و آن را به بالا یا پایین ، راست یا چپ در زنجیر گوی ها حرکت دهید ، حداقل 3 تا یا بیشتر حرکت دهید . جور کردن گوی ها باعث می شود که آن قسمت تمیز شود و کمک می کند که گوی های بیشتری در مسیر حرکت کنند .

توجه داشته باشید : هنگامی که گروهی از گوی ها را جور کردید به احتمال زیاد یک زنجیره از واکنش های دیگر برای جور کردن ست های دیگر انجام می دهید ، پس بدین ترتیب امتیاز شما به شدت بالا می رود .

در اینجا اولین مرحله را مشاهده می کنید ، و وقت شروع است . اطلاعیه خاص را در مربع های سفید –خاکستری در صفحه بازی بدست آورید . باید اطمینان حاصل کنید و ست های گوی ها را بر روی مربع های رنگی که ممکن است قرار دهید . تا زمانی که یک مربع سفید- خاکستری باقی بماند ، مرحله تمام نمی شود و روح نزدیک و نزدیک تر می شود تا آدم ها را بگیرد .

یک حرکت خوب برای امتیاز ها …. همانطور که مشاهده می کنید یکی از آدم ها کمی عقب افتاده که زیاد خوب نیست .

هنگامی که تمامی مربع های سفید –خاکستری تمیز شد ، آن موقع گروه انسان ها می توانند فرار کنند و از صفحه نمایش محو شوند .

در پایان هر مرحله می توانید انتخاب کنید که به مرحله بعد بروید و یا همین مرحله را ادامه دهید .

به مرحله دوم می رویم و دراینجا روح ما تغییر شکل پیدا می کند ( در هر مرحله تغییر شکل پیدا می کند و جدید می شود ) با هربار پیروزی در هر مرحله تعداد مربع های سفید – خاکستری که باید تمیز شود بیشتر است و شما باید برای این کار سریع تر باشید . به خاطر داشته باشید اگر روح تمامی انسان های شما را در یک مرحله تسخیر کند ، این امکان به شما داده شده است که بتوانید آن مرحله را بدون اینکه بخواهید تمامی مراحل را از نو بازی کنید ، مجددا تکرار کنید .

توجه داشته باشید که در مرحله آخر تمامی مربع های سفید – خاکستری می شود ( می توانید تصویر را مشاهده کنید ) و بازی کمی سخت می شود تا بتوانید کل آن را در زمان مناسب ، تمیز کنید .

اگر خواستید می توانید به سادگی بازی را نگه دارید … می توانید از دکمه پاوز درون بازی استفاده کنید و یا جایی در خارج از پنجره مرورگر خود کلیک کنید .


امیدوارم از این بازی لذت ببرید و از دست روح فرار کنید و آخر هفته خیلی خوبی داشته باشید .

از اینجا می توانید این بازی را مشاهده کنید
منبع : How-To Geek

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *