Photo Calendar برنامه ای برای نمایش تصاویر در اندروید توسط تاریخ درون تقویم

Photo Calendar برنامه ای برای نمایش تصاویر در اندروید توسط تاریخ درون تقویم
  • 1391/7/4
  • مژگان فنائی
  • 0

چنانچه شما یک عکاس وسواسی هستید، و دوست دارید که از دوربین دستگاه اندروید خود برای گرفتن عکس های فراوان استفاده خوبی نمایید، می بایست اغلب این احساس را داشته باشید که نیازمند مشاهده تمامی پایگاه تصویری به ترتیب زمانی هستید. Photo Calendar یک برنامه گرفتن و مرور جامع تصویر برای اندروید است که مسیری کمابیش متفاوت برای نمایش تصاویر از گالری دستگاه تان را در اختیار می گیرد. برنامه تمامی تصاویر را درون تقویم موجود در آن به نمایش می گذارد، جایی که هر تصویر بر اساس تاریخ دقیقی نمایش داده می شود، و با توجه به زمان دقیقی، که در آن گرفته شده است، در نتیجه به شما کمک می کند تا سفری کوتاه در راستای خاطرات گذشته به سادگی اما به شیوه بصری گیرا داشته باشید. جدا از گشتن و جستجوی تصاویر به وسیله آلبوم ها و ماه، همچنین می توانید نمایش اسلاید (نمایش متحرک) از عکس هایتان را اجرا نموده، آنها را حذف کرده و در شبکه های اجتماعی قابل انتخاب از سمت راست درون برنامه به اشتراک بگذارید.

اگرچه دستگاه های پخش تصویر بسیاری از فرمویر های اندروید (هم سفارشی و هم معمولی)، و بیشتر برنامه های نمایش تصویر در بازار، گزینه مرتب سازی تصاویر به ترتیب زمانی را ارائه می دهند، این نخستین بار است که با نرم افزاری روبرو شده ایم که تصاویر را منظم درون یک تقویم با تاریخ و زمان اصلی هر یک از آنها به نمایش می گذارد.

هنگامی که راه اندازی شد، برنامه کارت حافظه شما را برای تمامی عکس هایی که به صورت محلی ذخیره شده است اسکن می کند، و آنها را بر اساس برچسب آلبوم بر روی صفحه اصلی اش نمایش می دهد. با زدن بر روی برچسب ماه، این تصاویر مطابق با ماهی که در آن گرفته شده اند مرتب می شوند.

روی برچسب تقویم بزنید تا به نمای تقویم مذکور، تغییر کند. کلیدهای جهت دار چپ/ راست روی این صفحه به شما اجازه جابجایی میان ماه های مختلف را می دهند. با زدن روی یک کاشی تاریخ، تصاویر گرفته شده یا ذخیره شده در آن روز مشاهده می شوند. کاشی، خود آخرین تصویر گرفته شده/ذخیره شده برای روز را به صورت کوچک و بند انگشتی نمایش می هد. با انتخاب یک تصویر، به صورت تمام صفحه نشان داده می شود. در همان حالت تمام صفحه، می توانید برای جابجایی میان تصاویر به راست و چپ در سراسر صفحه ضربه بزنید، یا با زدن فهرست > نمایش اسلاید آنها را به صورت نمایش اسلاید (نمایش متحرک) مشاهده نمایید. هر عکس می تواند از درون همان فهرست مذکور، به اشتراک گذاشته شده یا حذف شود.

روی هم رفته، نه تنها Photo Calendar روش تازه ای از نمایش تصاویر به صورت جدولی را به وجود می آورد، بلکه موجب می شود که تقویم ها کمتر خسته کننده به نظر برسند. اگر شما از مرور عکس ها به همان شیوه یکنواخت خسته شده اید، و می خواهید آلبوم ها را ماه به ماه، و تاریخ به تاریخ جستجو کنید، پس قطعا باید برنامه را بیازمایید. تنها مورد نادیده انگاشته شده در حال حاضر یک ویجت برای صفحه اصلی، و گزینه ای برای ویرایش عناوین آلبوم و تصاویر است.

برای دانلود نرم افزار می توانید به لینک زیر مراجعه نمایید:

Download Smart Album – Photo Calendar for Android

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *