فعال کردن پاسخدهی خودکار در Outlook.com

فعال کردن پاسخدهی خودکار در Outlook.com
  • 1391/7/5
  • سعيد
  • 4

outlook-s-3

قابلیت پاسخدهی خودکار یک از ویژگی های لازم در یک سرویس دهنده ایمیل است.شاید برای تعطیلات مدتی به ایمیل خود دسترسی نداشته باشید , در این صورت شما نمی توانید جواب کسانی را که برای شما ایمیل ارسال می کنند را بدهید. شاید بعضی از آنها نمی دانند شما در تعطیلات هستید. چه خوب می شود یک نفر پاسخ آنها را بدهد!؟

جواب همین جاست… در این مطلب میخواهیم Outlook.com را به گونه ای تنظیم کنیم که این کار یعنی پاسخدهی خودکار را انجام بدهد…


پاسخ خودکار در ایمیل Outlook.com

مرحله 1:

وارد اکانت خود در Outlook.com شوید. صفحه Mail و بخش صندوق ورودی Inbox.

بر روی نماد چرخ دنده ( gear icon ) که در بالا سمت راست کنار نام شما است کلیک کنید و از منوی پاپ اپ گزینه  More Mail Settings  را برای ورود به بخش تنظیمات انتخاب کنید.

gooya it saeed najaran

مرحله 2:

در قسمت تنظیمات (Outlook.com options) بر روی گزینه ارسال پاسخ های خودکار در تعطیلات ( Sending automated vacation replies) کلیک کنید.

gooya it saed najarn

توجه:

ممکن است حساب  Outlook.com شما هنوز تایید نشده باشد. در این قسمت ممکن است شماره موبایل شما برای این کار درخواست شود. برای تایید حسابتان بر روی گزینه Verify your account کلیک کنید. سپس از لیست کشورها کشور ساکن هستید (Iran) را انتخاب کنید.

شماره موبایل خود را بدون وارد کردن 0 و یا +98  وارد کنید. به اسکرین شات راهنما دقت کنید.

saeed

سپس بر روی گزینه Next کلیک کنید. در مرحله بعدی کد مخصوص به موبایل شما ارسال می شود. آن را در کادر خواسته شده وارد کنید و Next را کلیک کنید. کار تمام است.

حال که حسابتان تایید شده به مرحله 2 برگردید و بر روی ( Sending automated vacation replies کلیک کنید.

در اینجا به مرحله ایجاد پیغام رسیده ایم.متن دلخواه تان را که می خواهید در هنگام تعطیلات برای مخاطبین به صورت اتوماتیک ارسال شود بنویسید.

gooya it saeed 4

در پایین قسمت Only reply to your contacts میتوانید مشخص کنید تا این پیام فقط برای کسانی که در لیست مخاطبین شما قرار دارند ارسال شود. با کلیک بر روی ذخیره Save تنظیمات پاسخدهی خودکار تمام می شود.

دوستان ویژگی پاسخدهی خودکار زمانی که در تعطیلات هستید و یا دسترسی به حساب Outlook.com ندارید برای شما مفید است. چیزی که شما نباید فراموش کنید خاموش کردن این ویژگی است. هنگام بازگشت از مسافرت بعد از ورود به حساب خود , اولین کار خاموش کردن آن است.

یادآور می شوم برای فعال کردن این ویژگی در  دیگر سرویس های ایمیل میتوانید مطلب چگونه قابلیت پاسخدهی خودکار به ایمیل ها را در ایمیل خود فعال کنیم؟ را مطالعه کنید.

دیدگاه خود را وارد کنید
تعداد دیدگاه ها : 4 دیدگاه
    1. اگر خیلی ساده بخوام بگم Hotmail سرویس قدیمی ایمیل از طرف مایکروسافت بود..کارای بالایی نداشت چون بیشتر ویژگی های اصلی در ازای پرداخت هزینه وجود داشت.

      outlook.com سرویس بسیار عالی و قدرتمند ایمیل که جدیدا از سوی مایکروسافت عرضه شده…
      همچنین دلیل اینکه ما در نوشته ها دقیقا outlook.com را ذکر میکنیم به خاطر وجود نرم افزار outlook است . به این خاطر نام کامل سرویس را ذکر میکنیم تا کاربران گرامی تنظیمات در نرم افزار را با تنظیمات سرویس اینترنتی اشتباه نگیرند…

  1. من نتوانستم ایمیل outlook.com را به Microsoft outlook متصل کنم
    آیا میتوانید مرا راهنمایی کنید
    ممنون

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *