Audio Control: امکان تشخیص و جابجایی میان نمایه های مختلف صوتی و زنگ در اندروید را فراهم می نماید

Audio Control: امکان تشخیص و جابجایی میان نمایه های مختلف صوتی و زنگ در اندروید را فراهم می نماید
  • 1391/7/6
  • مژگان فنائی
  • 0

ما برخی راه های بسیار کارآمد برای تغییر فوری به تنظیم حجم صدای مشخص شده توسط کاربر، ارائه شده بر روی اندروید با برنامه های مدیریت نمایه صوتی، همچون Volume Rocker، Fine Volume Control، و Volume Sync را مشاهده کرده ایم. به فهرست طولانی برنامه هایی از نوع مذکور Audio Control را نیز بیافزایید، ابزاری رایگان که به شما اجازه تشخیص و تعریف نمایه های تنظیم صدا مطابق با نیازتان را می دهد. هیچ محدودیتی برای تعداد نمایه هایی که می توانید ایجاد کنید، وجود ندارد، و برای هر نمایه (پروفایل)، می توانید سطوح تنظیم حجم صدا (ولوم) برای تماس، زنگ، اطلاع رسانی ها، هشدارها و زنگ ساعت، بلندگوی تلفن و خود سیستم عامل را مشخص نمایید.

از این گذشته، برنامه گزینه ای برای تعیین حالت سفارشی زنگ (ساکت، لرزش یا عادی) و تنظیمات جداگانه حالت لرزش برای تماس هایتان و اطلاع رسانی ها را برای شما فراهم می کند. با Audio Control نه تنها می توانید سطح شدت لرزش مورد نیاز خود را تنظیم کنید، بلکه همچنین می توانید تمامی سطوح تنظیم حجم صدا درون نمایه فعال صوتی کنونی بر روی صفحه اصلی خودتان با استفاده از ویجت های سفارشی برنامه را مشاهده نمایید.

Audio Control به سادگی به عنوان یکی از ابزارهای کنترل و تنظیم حجم صدا با ویژگی های غنی و پربار و سفارشی برای دستگاه های اندروید (اگرچه ظواهر آن، ممکن است بر چیز دیگری اشاره نماید) توصیف می شود. نه تنها برنامه سفارشی سازی فراوانی را ارائه می کند، بلکه همچنین با توجه به رابط کاربری بی پیرایه اش، استفاده از آن بسیار ساده است.

همه آنچه که می بایست به منظور تعیین یک نمایه صوتی انجام دهید، این است که روی دکمه نمایه ها در پایین صفحه اصلی برنامه زده، سپس روی ایجاد نمایه جدید بزنید،یک نام ارائه دهید، لغزاننده های مختلف تنظیم حجم صدا، زنگ و تنظیمات لرزش را مطابق با میل تان تنظیم کنید، هنگامی که این کار انجام شد، روی ذخیره کردن بزنید.

نماد (آیکون) سطوح تنظیم حجم صدا که درون هر نمایه صوتی تنظیم و ایجاد شده است را ترسیم و مشخص می سازد که به شما در تشخیص آنها کمک می کند. برای کمک به درک آسان کنترل های مختلف آن، برنامه شامل آموزش بسیار مفیدی (فهرست > آموزش) است که شما را از طریق رابط کاربری کاملی، گام به گم راهنمایی می کند. انتخاب فهرست > تنظیمات شما را به صفحه اولویت های برنامه می برد از جایی که می توانید سطح شدت لرزش مورد پسندتان را تنظیم کنید، رنگ ویجت را به انتخاب خود برگزینید، و دیگر تنظیمات صوتی مختلف را تعیین و تنظیم نمایید.

صفحه اصلی ویجت Audio Control تا چهار اندازه متفاوت قابل انتخاب است. نوارهای نمایان شده بر روی هر ویجت، سطوح تنظیم حجم صدای مشخص شده کاربر برای صداهای مختلف دستگاه تان را ارائه می نماید.

تمامی ویژگی های گفته شده، با نگارش سبک (رایگان) Audio Control در دسترس است. کاربرانی که مایلند 2$ برای نوع حرفه ای (پرو) پرداخت نمایند می توانند از ویژگی های بیشتر، همچون نمایه های برنامه ریزی شده صوتی، کنترل و تنظیم حجم صدای بلندگوی تلفن، یک ویجت نمایه که در جابجایی میان نمایه های مختلف از صفحه اصلی یاری رسانده، و چیزهای بیشتری بهره مند شوند.

برای دانلود نگارش های رایگان و پولی برنامه به لینک های زیر مراجعه نمایید:

Download Audio Control Lite for Android (رایگان)

Download Audio Control Pro for Android (پولی)

منبع: Addictivetips

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *