3 بازی فوق العاده هیجان انگیز و اعتیاد آور برای آندروید

3 بازی فوق العاده هیجان انگیز و اعتیاد آور برای آندروید
  • 1391/7/11
  • م. خاتمی
  • 0

بسم الله الرحمن الرحیم

اندروید (در فارسی آندروید هم تلفّظ می شود) (به انگلیسی: Android) نام سیستم عاملی است که گوگل برای تلفن همراه و لوح رایانه و هم اکنون برای تلویزیون نیز عرضه می نماید و با همکاری ده ها شرکت بر روی دستگاه های مبتنی بر اندروید قرار می دهد. اندروید بر پایهٔ هسته لینوکس ساخته شده است.{ویکی پدیا فارسی}

بدون شک یکی از جذاب ترین سیستم عامل های طراحی شده برای اسمارت فون ها ، تبلت ها و حتی رایانه های دستی ،آندروید می باشد چرا که تقریبا تمام شرکت های بازی سازی و نرم افزاری برنامه های خود را برای این سیستم عامل نیز منتشر میکنند و شما می توانید به دریایی از برنامه و بازی دسترسی پیدا کنید و به راحتی آن ها را بارگیری (دانلود) و یا با قیمتی بسیار ارزان خریداری کنید!

با ما همراه باشید تا در ادامه به معرفی این سه بازی فوق العاده جذاب و هیجان انگیز بپردازیم .

نکته: اگر شما از طریق کابل LAN به اینترنت متصل شده اید و کارت شبکه شما از شبکه وای فای پشتیبانی میکند اما شما مودم وای فای ندارید می توانید به این مقاله مراجعه کنید و به راحتی تلفن و یا تبلت خود را به شبکه بیسیم (وای فای) متصل کنید.

“بسیاری از کاربران برای اتصال به اینترنت از مودم های ADSL به صورت کابلی (LAN) استفاده میکنند که در این حال بدون در نظر گرفتن تجهیزات جانبی فقط یک کاربر توانایی اتصال به اینترنت را دارد و برای استفاده دیگران باید از پورت های دیگر مودم یا به طور مثال از دستگاه هاب (network hub) استفاده کرد. ممکن است  شما کاربر عزیز در اتاق یا دفتر کار خود نشسته باشید و تنها به اینترنت کابلی دسترسی داشته باشید و بخواهید در همین حال که با لپ تاپ خود در اینترنت مشغول فعالیت هستید با تلفن همراه هوشمند یا رایانه لوحی (تبلت) خود نیز به اینترنت متصل شوید و به بینهایت برنامه و نرم افزار و … دسترسی پیدا کنید ؟ معمولا به تبلت ها و موبایل ها نمی توان کابل LAN متصل کرد و از اینترنت استفاده کرد اما با نرم افزار قدرتمند و ساده MyPublicWiFi به راحتی میتوانید لپ تاپ خود را به یک اشتراک گذارنده شبکه  بیسیم (WIFI) تبدیل کنید و از سرعت بالای این ارتباط لذت ببرید”

https://www.gooyait.com/1391/06/02/your-laptop-or-computer-into-a-wireless-network-sharing.html

بازی Finger Slayer:

بسیاری از کاربرانی که دارای اسمارت فون های هوشمند Iphone  هستند با این بازی آشنا بوده و شاید هم به آن اعتیاد کامل پیدا کرده باشند! این بازی در عین سادگی بسیار جذاب است و همه چی به سرعت عمل شما و اینکه چقدر سریع میتوانید واکنش انجام دهید بر می گردد . باید انگشت خود را روی صفحه بگذارید و در کسری از ثانیه انگشت خود را بردارید ! اما به همین سادگی ها هم نیست و ممکن است گیوتین یا دیگر اشیاء انشگتتان را قطع کنند!

این بازی توسط RV AppStudios ارائه شده و دارای حجم مناسب و همچنین رایگان می باشد.

شما میتوانید این برنامه را از بازار دریافت کنید و همچنین میتوانید اطلاعات بیش تری درباره ی این بازی کسب کنید.

http://cafebazaar.ir/app/com.rvappstudios.fingerslayer/?l=fa

بازی Temple Run:

اگر دوست دارید در این بازی زنده بمانید بدوید ! این کاری است که باید در این بازی انجام دهید البته تنها دویدن نیست باید از روی موانع بپرید یا سر بخرید و یا اینکه به چپ و راست بروید . وقتی شما در حال بازی کردن هستید باید تمام تمرکزتان روی بازی باشد در غیر این صورت ممکن است بمرید ! شما میتوانید از سکه ها برای خرید بسته های انرژی استفاده کنید .

این بازی توسط Imangi Studios  ارائه شده و دارای حجم مناسب و همچنین رایگان می باشد.

شما میتوانید این برنامه را از بازار دریافت کنید و همچنین میتوانید اطلاعات بیش تری درباره ی این بازی کسب کنید.

http://cafebazaar.ir/app/com.imangi.templerun/?l=fa

بازی Line Runner:

میلیون ها نفر در سراسر جهان این بازی را انجام  میدهند کاری که شما باید در این بازی انجام دهید این است که با سرعت از روی موانع بپرید و به آن ها برخورد نکنید البته سرعت هم در این بازی بسیار مهم است و بهتر است با حداکثر سرعت مسیر را طی کنید.

این بازی دارای حجم مناسب و همچنین رایگان می باشد.

شما میتوانید این برنامه را از بازار دریافت کنید و همچنین میتوانید اطلاعات بیش تری درباره ی این بازی کسب کنید.

http://cafebazaar.ir/app/com.djinnworks.linerunnerfree/?l=fa

شما کدام یک  را بیش تر می پسندید ؟ چرا؟

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *